معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان در جلسه ویدئو کنفرانس وزراتی:

لزوم ثبت سفارش کتب درسی در اسرع وقت

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه نابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت با توجه به انتقال سامانه سناد به سامانه سیدا، جهت جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی ناشی از این جابجایی، ثبت سفارش کتب درسی در اسرع وقت ضروری است.

کد مطلب: ۱۱۷۹۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
لزوم ثبت سفارش کتب درسی در اسرع وقت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو در نشست ویدئو کنفرانس وزارتی با توجه به حجم سفارش کتاب‌ها و اهمیت تحویل آنها در زمان مناسب به دانش‌آموزان بر ضرورت دقت در تکمیل اطلاعات توسط اولیاء دانش‌آموز و یا مدیر مدرسه در سامانه تاکید کرد و گفت: در خصوص دو کتاب انتخابی تفکر و سواد رسانه‌ای و هنر تایید و انتخاب هر یک از این دو کتاب توسط مدیر مدرسه در سامانه www.irtexbook.ir, www.irtexbook.com مورد تأکید است.

او افزود: کاربری ورود به سامانه، کد ملی و رمز آن سریال شناسنامه هر دانش‌آموز بوده و پرداخت هزینه کتابها به صورت اینترنتی و آنلاین است.

بهارلو تصریح کرد: با عنایت به انتقال سامانه سناد به سامانه سیدا، جهت جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی ناشی از این جابجایی، ثبت سفارش کتب درسی در اسرع وقت ضروری است.

این مقام مسئول گفت: دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در مدارس بزرگسال و معلمان، می‌توانند برای ثبت سفارش کتاب در شهریور به آدرس azad.irtexbook.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار