مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز اعلام کرد:

نظارت بر امحای پسماندهای بیمارستانی و کرونایی ادامه دارد

تبریز (پانا) - نظارت دقیق بر نحوه بی‌خطرسازی پسماندهای بیمارستانی و عفونی و امحا پسماندهای کرونایی انجام می‌پذیرد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
نظارت بر امحای پسماندهای بیمارستانی و کرونایی ادامه دارد

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: مدیریت پسماندهای عفونی بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها، همچنین نحوه امحای پسماندهای کرونایی از جمله مهمترین چالش‌های پیش روی این سازمان بوده و نظارت دقیق بر چگونگی انجام آن ادامه دارد.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور و کلانشهر تبریز، سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز نسبت به ضدعفونی و سالم سازی محیط فعالیت مرکز دفن پسماندهای شهرداری تبریز به صورت مداوم اقدام کرده و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی نسبت به امحا و دفن پسماندهای کرونایی اقدام کرده است.

اصغری تصریح کرد: در حال حاضر به طور میانگین روزانه بالغ بر ١۴ تن انواع پسماند عفونی و کرونایی در سطح شهر تبریز توسط ٢٨ بیمارستان تولید و پس از بی‌خطر سازی پسماندهای بیمارستانی تحویل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز جهت انجام عملیات امحا و دفن می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: در امحای پسماندهای عفونی و کرونایی با رعایت اصول HSE و فنی در طول عملیات دفن از آهک به مقدار لازم استفاده شده و پوشش دهی مناسب توسط شن و ماسه جهت دفن بهتر پسماند اعمال می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار