مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی :

کیفیت بخشی به برنامه های سوادآموزی در سال جاری را در اولویت قرار دهید

بجنورد(پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی تاکید کرد کیفیت بخشی به برنامه های سوادآموزی در سال جاری در اولویت باید قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت بخشی به برنامه های سوادآموزی در سال جاری را در اولویت قرار دهید

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، مهدی مودی در جلسه بهبود کیفیت و ستاد امتحانات سوادآموزی ضمن تشکر از کلیه همکاران در سال 99 اظهار کرد: نگه داشت سوادآموز در برنامه های سوادآموزی امری ضروری است.

وی افزود: بعد از ماه مبارک رمضان شورای پشتیبانی سوادآموزی با حضور معاون وزیر برگزار شد تا از زحمات همکاران و سایر دستگاه ها در طرح شتاب بخشی تجلیل به عمل آید.

مودی خاطر نشان کرد: برای سال جاری کیفیت بخشی به برنامه های سوادآموزی را در اولویت قرار دهید و برنامه مدون و مشخص طراحی کنید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: برگزاری جلسات تخصصی با سایر حوزه ها، ارتباط تنگاتنگ با سازمان سوادآموزی و بازدید از شهرستان ها را برای سال جاری برنامه ریزی کنید.

وی با اشاره به بیان جزئیات فعالیت مدارس اظهار کرد: آموزش 79 درصد از دانش آموزان در شبکه شاد و مابقی از طریق درسنامه صورت می گیرد. بر اساس این بخشنامه؛ مدیران مدارس باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که حضور کادر اجرایی مدارس در مناطق قرمز و نارنجی، حداکثر با 3 نفر، صرفاً در ساعات و روزهای آموزش، جهت کنترل کیفیت آموزش‌ها صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار