رییس اداره استثنایی شهر تهران خبر داد:

آغاز برگزاری هفدمین دوره مسابقات استانی مشکات (قرآن عترت و نماز)دانش آموزان با نیازهای ویژه شهر تهران

این مسابقات در تمام گروه های معلولیتی دختر و پسر برگزار می شود

تهران (پانا) - به مناسبت ماه مبارک رمضان، اداره استثنایی شهر تهران با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی و اداره قرآن عترت و نماز اداره کل آموز ش و پرورش شهر تهران هفدهمین دوره مسابقات استانی مشکات (قرآن نماز و عترت) دانش آموزان با نیازهای ویژه را برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۷۹۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز برگزاری هفدمین دوره مسابقات استانی مشکات (قرآن عترت و نماز)دانش آموزان با نیازهای ویژه شهر تهران

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران شهناز کریمی ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و اسلامی و تحقق اهداف متعالی سند تحول بنیادین به منظور تربیت دانش آموزان تمام ساحتی، این اداره همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی و اداره قرآن عترت و نماز اداره کل آموز ش و پرورش شهر تهران هفدهمین دوره مسابقات استانی مشکات (قرآن نماز و عترت) دانش آموزان با نیازهای ویژه را از امروز ۱ اردیبهشت ماه با آزمون آنلاین بخشی کتبی برگزار می کند.

وی افزود: این مسابقات در تمام گروه های معلولیتی دختر و پسر و در رشته های احکام، صحیفه سجادیه، انشاء نماز، نهج البلاغه، قرائت، مفاهیم، حفظ عمومی، حفظ ویژه، اذان و مداحی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره استثنایی تصریح کرد: آموزش احکام و نماز و مفاهیم قرآنی از ابتدای سال تحصیلی در مدارس آغاز شده وپس از برگزاری مرحله مدرسه ای منتخبین در مرحله استانی حضور خواهند داشت.

کریمی گفت: بخش کتبی این مسابقات به صورت مجازی و آنلاین امروز چهارشنبه ۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۴ لغایت ۱۵ به صورت همزمان برگزار و در بخش عملی، دانش آموزان و مدارس یک هفته مهلت دارند تا آثار خود را به ایناداره ارسال فرمایند.

وی افزود: حدود ۶۰۰ دانش آموز دختر و پسر در این مسابقات شرکت کرده اند و به لطف خدا پس از داوری ازبرگزیدگان هر رشته و گروه معلولیتی تقدیر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار