جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار:

تولید فرهنگی رسانه ها و مطبوعات در پیشبرد اهداف کشور و نظام

رسانه ها از ظرفیت نخبگان و اندیشمندان جهت تولید محتوا استفاده کنند

رشت ( پانا) -  جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار، مشکلات اقتصادی کشور را حل شدنی و دارای راهکار دانست و متذکر شد امروز ملت ایران دنبال حاج قاسم سلیمانی های جدید برای مدیریت فرهنگی و اقتصادی کشور هستند تا بن بست ها را بشکنند و فضای امیدبخش را ایجاد کنند.

کد مطلب: ۱۱۷۹۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تولید فرهنگی رسانه ها و مطبوعات در پیشبرد  اهداف  کشور و نظام

سرهنگ حسن حبیبی در نشست هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه استان گیلان، با اشاره به اهمیت رسانه و مطبوعات در پیشبرد اهداف کشور و نظام، اظهار کرد: رسانه یکی از عوامل شتاب دهنده به نهضت امام خمینی(ره) بود.

وی با بیان اینکه رسانه های جمهوری اسلامی باید خدامحوری، رعایت انصاف و کوشش برای حفظ نظام را سرلوحه خویش قرار دهند، تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه با هدف همدلی و هم افزایی بین رسانه ها شکل گرفته است و خوشبختانه شاهد اقدامات خوبی در این زمینه هستیم.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان، ضمن قدردانی از برگزاری برنامه های شاخص و فاخر توسط بسیج رسانه استان طی سال گذشته، تصریح کرد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند، کشور و نظام در حال عبور از پیچ تاریخی است و طی روزهای آینده شاهد بزرگترین رویداد سیاسی کشور خواهیم بود.

حبیبی، با اشاره به نقش آرای مردم در تعیین سرنوشت کشور، خاطرنشان کرد: رای ما و شما موجب نقل و انتقال بیش از ۱۲ هزار پست و جایگاه کلیدی در دولت می شود و با توجه به مدیریت ۹۲ درصدی اقتصاد و درآمدهای کشور توسط قوه مجریه، حضور حداکثری در انتخابات در اینده بسیار مهم و اثرگذار است.

وی با بیان اینکه دشمنان در طول ۴۳ سال گذشته دست از توطئه چینی علیه جمهوری اسلامی بر نداشته اند، تصریح کرد: امروز نیز منافقین و ضد انقلاب ها با بهره گیری از فضای مجازی به صورت روزانه بیش از ۵۰ موضوع شبهه ناک و تفرقه انگیز را مطرح می کنند تا مردم به ویژه جوانان را نسبت به انقلاب و نظام دلسرد و مایوس سازند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را مرجع اصلی جوانان و نوجوانان دانست و گفت: در این کارزار رسانه ای، خبرنگاران ماموریت سختی بر عهده دارند تا موجب خنثی سازی توطئه های دشمن شوند.

حبیبی، با تاکید بر لزوم استفاده رسانه ها از ظرفیت اندیشمندان و نخبگان اقشار جهت تولید محتوا، یادآور شد: ایران ظرفیت های اقتصادی بسیار بالایی دارد که با کمک و هم افزایی نخبگان باید به این ظرفیت ها پرداخته شود.

وی با اشاره به توانمندی های بالقوه اقتصادی کشور در بخش های منابع طبیعی و معدنی، گردشگری، ذخائر انرژی، ترانزیتی، علمی و نیروی انسانی، عنوان کرد: بیش از ۶۰ نوع ماده معدنی به عنوان بستر توسعه اقتصادی در ایران وجود دارد و سایت های میراث جهانی و طبیعی ایران می تواند فرصت خوبی برای اکوتوریسم باشد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه ایران می تواند از بازار ۵۵۰ میلیون نفری کشورهای همسایه بهره ببرد، اظهار کرد: ۱۵ مرز بین المللی، پنج مرز ریلی و ۱۱ بندر تجاری کوچک و بزرگ داریم و ۴۰ درصد انرژی جهان از تنگه هرمز عبور می کند.

وی یافته های علمی و فناوری را شاخصه قدرتمندی کشورها دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از نیروی انسانی جوان تحصیلکرده در حوزه های نانوفناوری، هوافضا، سلول های بنیادی، مهندسی و زیست فناوری جایگاه بالایی در جهان دارد.

حبیبی، تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور را نگاه به داخل دانست و خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش رو باید به انسان های شجاع جهت اعتماد به جوانان با محور نگاه به ظرفیت های داخلی رای دهیم.

وی مشکلات اقتصادی کشور را حل شدنی و دارای راهکار دانست و متذکر شد: امروز ملت ایران دنبال حاج قاسم سلیمانی های جدید برای مدیریت فرهنگی و اقتصادی کشور هستند تا بن بست ها را بشکنند و فضای امیدبخش را ایجاد کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار