کوپا لیبرتادروس؛ شروع جام رویایی بود

تهران (پانا) - مرحله گروهی کوپا لیبرتادوس شروعی جذاب و تماشایی داشت که در مهم‌ترین بازی، فلامینگو در آرژانتین به 3 امتیاز شیرین رسید.

کد مطلب: ۱۱۷۹۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
کوپا لیبرتادروس؛ شروع جام رویایی بود

اولین روز از هفته اول مرحله گروهی کوپا لیبرتادروس 2021 با برگزاری 6 بازی در شهرهای بونیس آیرس، لاپاز، سن کریستوبال، سانتوس، لیما و شروع شد.

در مهم‌ترین بازی بامداد امروز و در گروه G، ولز سالسفیلد در جدال با فلامینگو در شبی جذاب و پرگل تن به شکست 3 بر 2 داد. البته این نتیجه در حالی ثبت شد که ولز سالسفیلد از دقیقه 85 با اخراج مانسوئلو ده نفره شده بود.

برای ولز سالسفیلد در این مسابقه یانسون (21، 54) گلزنی کرد و آرائو (43)، گابریل باربوسا (62)، دی آراسکائتا (80) گلزنان فلامینگو در این بازی بودند.

در دیگر بازی‌های اولین روز از مرحله گروهی و از گروه B، اولویس ردی از بولیوی مقابل اینترناسیونال به پیروزی بر صفر رسید تا رکورد بدون باخت بودنش بعد از 14 ماه حفظ شود.

از همین گروه، دیپورتیوو تاچیرا کلمبیا در دیدار با اولمپیا پاراگوئه به پیروزی 3 بر 2 رسید و انتقام شکست در آخرین بازی را گرفت. این نتیجه در حالی ثبت شد که المپیا از دقیقه 51 با اخراج سیلوا ده نفره شده بود.

در گروه C، سانتوس در جدال با بارسلونا کلمبیا تن به شکست 2 بر صفر داد تا حسرت 17 سال بدون برد بودنش مقابل این تیم باقی بماند.

از گروه E، اسپورتینگ کریستال پرو مقابل سائو پائولو با شکست سنگین 3 بر صفر از زمین خارج شد. سائوپائولو در این بازی از دقیقه 90 با اخراج لئو ده نفره بود.

در گروه F، آرژنتینوس جونیور در دیدار با ناسیونال اوروگوئه به پیروزی 2 بر صفر رسید تا پس از ده سال این تیم قدیمی اوروگوئه‌ای را شکست دهد. در این بازی جونیور از دقیقه 81 با اخراج کوئینتانا ده نفره شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار