کنترل رعایت محدودیت های کرونایی در ادارات و اصناف اردبیل

اردبیل(پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت رعایت محدودیت های کرونایی در ادارات، اصناف و تردد خودرویی کنترل می شود.

کد مطلب: ۱۱۷۸۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
کنترل رعایت محدودیت های کرونایی در ادارات و اصناف اردبیل

به گزارش استانداری اردبیل، بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در جلسه ستاد استانی مدیریت کنترل بیماری کرونا اظهار کرد: با توجه به وضعیت کرونایی استان لازم است ادارات نحوه حضور کارمندان را بر اساس پروتکل های اعلام شده اعمال کنند.

او گفت: مدیرانی که در دستگاه زیر مجموعه خود بر اساس پروتکل ها اقدام نکنند ، به مدت یک ماه تا یک سال انفصال از خدمت می شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: همچنین فعالیت های آموزش و پرورش نیز به طور کامل غیرحضوری بوده و باید بر اساس پروتکل های اعلام شده عمل شود.

ندایی گفت: ممنوعیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۲شب لغایت ۳ بامداد همچنان پابرجا بوده و رانندگان خاطی در این خصوص جریمه می شوند.

او تصریح کرد: گروه های شغلی دو، سه و چهار اصناف نیز باید تعطیل باشند و در صورت تخلف پلمب می شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از اجرای گام دوم طرح شهید سلیمانی در استان خبر داد و افزود: در گام دوم این طرح، بیماریابی و قرنطینه بیماران کرونایی انجام شده و با اجرای این طرح، حصول به نتیجه و کاهش شدت شیوع سرعت می گیرد.

شهرام حبیب زاده ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این جلسه گفت: بعد از ۱۵ روز که شیوع و مبتلایان صعودی بود ، از روز گذشته میزان بستری و ترخیصی تقریبا برابر شده است.

او افزود: همچنان باید تا آخر هفته منتظر تثبیت این برابری باشیم که اگر به ثبات برسد، روند نزولی آغاز می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بر حفظ و ادامه وضعیت و محدودیت کرونایی تاکید کرد و گفت: اگر محدودیت ها ادامه یابد و پروتکل های بهداشتی با جدیت رعایت شود، بعد از سه هفته تعداد بستری ها به حدود ۲۰۰ نفر خواهد رسید.

فرماندار شهرستان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به اجرای محدودیت های تردد و تعطیلی اصناف در شهر اردبیل، از انجام گشت های نظارتی در این خصوص خبر داد.

مسعود امامی یگانه افزود: اکیپ های نظارتی پررنگ تر از گذشته فعال می شوند و از فردا تردد خودرویی در هسته مرکزی شهر اردبیل نیز محدود می شود.

او بیان کرد: تعطیلی اصناف با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت در خیابان ها انجام گرفته و لازم است با توجه به تعطیلی بازار، اهالی شهرستان از تردد غیرضروری در خیابان ها خودداری کنند.

فرماندار اردبیل به ازدحام جمعیت در نانوایی ها در ساعات نزدیک به افطار اشاره کرد و خواستار همکاری سازمان صمت برای مدیریت این امر شد.

عبدالله طباطبایی، دادستان مرکز استان نیز ضمن قدردانی از تلاش های انجام گرفته خواستار تشدید نظارت‌ در حاشیه شهر، پلاک های مخدوش برای تردد شبانه و شب نشینی ها شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار