مدیرکل آموزش وپرورش استان قزوین:

سیاسی کاری جایی درحوزه تعلیم وتربیت ندارد

قزوین (پانا)-مدیرکل آموزش وپرورش استان قزوین تاکید کرد نبایددرحوزه تعلیم وتربیت سیاسی کاری کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
سیاسی کاری جایی درحوزه تعلیم وتربیت ندارد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان قزوین؛ حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان در جمع همکاران معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل گفت: نباید سیاسی کاری و نگاه جریانی را در حوزه تعلیم و تربیت دخالت دهیم که این موضوع موجب تضعیف‌ این بخش و آسیب زا خواهد بود.

وی ادامه داد: برای کسب موفقیت نیازمند ارزیابی و مرور فعالیت های انجام شده در گذشته هستیم‌، اجرای صحیح برنامه ها بدون توجه به وضع موجود میسر نخواهد شد.

این مقام مسوول اظهار کرد: ارزیابی دستاوردهای اجرای برنامه های اعتقادی و عبادی در مدارس برای دانش آموزان مهمترین کار و وظیفه معاونت پرورشی است.

حسنعلی اصغری افزود: باید تعریف درستی از نگاه اخلاق مدارنه، علمی و برنامه محور را با شاخصه هایی که دارد ارائه کنیم تا رویکرد انتقادی برای بیان صریح نظرات افراد نسبت به عملکرد ما در مجموعه حاکم شود.

وی گفت: نقاط قوت و موفقیت ها به همراه اعلام نتیجه در کامیابی ها باید برای جامعه بیان شود. در کنار آن موانع پیش رو و نتایج شکست ها و ناکامی ها نیز به خوبی تشریح و اعلام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در دنیایی که تغییرات متنوع و عدم اطمینان از مهم‌ترین ویژگیهای آن است، آینده‌نگری و آینده‌نگاری رویکرد و راهکاری مطمئن در مواجهه با پیچیدگی های جهان امروز خواهد بود.

ایشان تاکید کرد: وظیفه تعلیم و تربیت دانش آموزان به عنوان مهم ترین سرمایه ارزشمند جامعه در اختیار آموزش و پرورش گذاشته شده، بنابراین نگهداشت و محافظت از این دارایی مسئولیت خطیری است که نیاز است تمامی همکاران، سنگینی این مسئولیت را به خوبی درک و احساس کنند.

در ابتدای این نشست رحیم خانی سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی و روسای ادارات این حوزه به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته و اعلام برنامه های سال جدید پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار