به منظور ارائه گزارش عملکرد و تبیین خدمات ارائه شده به نیازمندان:

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار کرد

زنجان (پانا) - به منظور ارائه گزارش عملکرد و اقدامات انجام شده در حوزه رسیدگی به خانواده های عزیز تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند و تبیین خدمات ارائه شده به جامعه هدف در طول سال گذشته و برنامه ها و سیاست های اجرایی در سال جاری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با آیت ا... شیخ علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار کرد

به گزارش سایت خبری کمیته امداد و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان، به منظور ارائه گزارش عملکرد و اقدامات انجام شده در حوزه رسیدگی به خانواده های عزیز تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند و تبیین خدمات ارائه شده به جامعه هدف در طول سال گذشته و برنامه ها و سیاست های اجرایی در سال جاری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با آیت ا... شیخ علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده به خانواده های عزیز تحت حمایت و توفیقات این نهاد و تحقق برنامه های هدف گذاری شده در بخش های مختلف در سال گذشته، مهمترین راهبرد کمیته امداد استان زنجان در سال جاری را با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای جامعه هدف از طریق توسعه و تقویت خدمات اشتغال، مسکن و فرهنگی به مددجویان عزیز تحت حمایت عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار