فرماندار اسلامشهر:

مدیرانی که در اعمال محدودیت‌ها ضعیف عمل کردند به استاندار تهران معرفی شدند

اسلامشهر (پانا)- فرماندار اسلامشهر تاکید کرد در روزهای اخیر 27 بیمار جدید مبتلا به کرونا از جمله دو کودک شش ساله و یک روزه در مراکز بیمارستانی شهرستان بستری شدند.

کد مطلب: ۱۱۷۸۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرانی که در اعمال محدودیت‌ها ضعیف عمل کردند به استاندار تهران معرفی شدند

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در سخنانی با بیان اینکه همکاری مردم اسلامشهر در اجرای محدودیت‌های کرونایی در پیک‌های قبلی این بیماری کم‌نظیر بوده، اظهار کرد: از زمان اعلام وضعیت قرمز در شهرستان و آغاز اعمال محدودیت‌های کرونایی همراهی قابل قبولی از سوی مردم و مشاغل مختلف شاهد نبودیم.

او با بیان اینکه هدف از اعمال محدودیت‌ها حفظ سلامتی مردم است، گفت: نیازمند همراهی بیشتر مردم و کسبه هستیم و اگر مردم کمک نکنند وضعیت قرمز شهرستان و روند صعودی بستری‌ها و فوتی‌ها بهبود نخواهد یافت.

مرسلپور به تعلل مسئولان برخی ادارات در اجرای محدودیت‌ها و نظارت بر آنها اشاره کرد و افزود: گزارشی از تعلل این مدیران به استاندار تهران نیز تقدیم شد تا افراد دیگری جایگزین شوند.

فرماندار اسلامشهر خاطرنشان کرد: شرایط ناپایدار و خطرناکی در زمینه ابتلاء به ویروس کرونا در شهرستان وجود دارد و با توجه به اینکه ظرفیت تخت‌های بیمارستانی شهرستان و شهر تهران رو به پایان است از مردم عزیز اسلامشهر درخواست داریم تا نهایت دقت را در رعایت الزامات بهداشتی داشته باشند.

خبرنگار: زهرا سهرابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار