استاندار خراسان شمالی:

رفع کامل نداشته های بانوان نیازمند اعتبارات بیشتر

بجنورد(پانا) - استاندار خراسان شمالی گفت تلاش ما این بوده تا تمام مطالبات و خواسته های حوزه بانوان بدون در نظر گرفتن میزان اعتبارات را در همه شهرستانهای استان عملیاتی کنیم.

کد مطلب: ۱۱۷۸۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
رفع کامل نداشته های بانوان نیازمند اعتبارات بیشتر

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی محمد علی شجاعی صبح امروز در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سالجاری با تاکید بر اینکه حوزه بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است.

شجاعی افزود: در بحث سواد آموزی بانوان با رشد ۴ درصدی و با نگاه و همراهی خوب مدیران دستگاه های اجرایی شاهد رشد این حوزه هستیم.

وی تصریح کرد: هیچگاه معضلی به لحاظ اجرا در حوزه بانوان استان نداشتیم زیرا بانوان در تمامی عرصه ها دلسوزانه و مدبرانه فعالیت داشته اند.

شجاعی به سفر های قبلی دکتر ابتکار معاون نهاد ریاست جمهوری در حوزه زنان و خانواده به استان اشاره و خاطرنشان کرد:برای ساخت یک مدرسه سه کلاسه که از مصوبات این سفر بود یک میلیارد ریال اعتبار از سوی نهاد ریاست جمهوری و ۴ میلیارد ریال از سوی استان اختصاص یافت.

وی به مصوبه اجرا نشده سفر دکتر ابتکار به استان جهت ساخت هنرستان شبانه روزی فنی و حرفه ای اشاره و افزود: تمام امور مربوط به استان برای ساخت این هنرستان پیگیری شده که امیدواریم مراحل دیگر آن از سوی نهاد ریاست جمهوری پیگیری شود. شجاعی تصریح کرد: نیازمند اختصاص اعتبارات بیشتر برای رفع نداشته های حوزه بانوان استان هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار