رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با جمعی از نخبگان و سازمانهای مردم نهاد استان:

ضرورت ارتباط مستمر با جامعه نخبگان و سازمانهای مردم نهاد در جهت بهره گیری از نظرات و دیدگاههای سازنده

زنجان (پانا) - رئیس کل دادگستری استان زنجان در ادامه دیدار با نخبگان و اعضای سازمانهای مردم نهاد استان، در دیدار با جمعی از نخبگان و سازمان‌های مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت که در دفتر رئیس کل دادگستری استان زنجان برگزار شد به اهتمام جدی دستگاه قضایی بر ارتباط مستمر و بهره گیری از دیدگاه و نظرات سازنده این صنوف در جهت مبارزه با فساد و احقاق حقوق عامه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ارتباط مستمر با جامعه نخبگان و سازمانهای مردم نهاد در جهت بهره گیری از نظرات و دیدگاههای سازنده

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان، رئیس کل دادگستری استان افزود: رویکرد مطالبه گری نخبگان و سازمانهای مردم نهاد از مسئولان و ارائه نظرات و پیشنهادت برکات زیادی برای در جهت حل مشکلات مردم و جامعه داشته است.

رئیس شورای قضایی استان زنجان ادامه داد: هر کجا ما از نظرات و دیدگاه های نخبگان و سازمانهای مردمی در اداره امور استفاده کردیم موفق بودیم و در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یکی از ارکان مهم که در کنار رهبری امام راحل نقش مهم و اثر گذاری داشت، همین مردم بودند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان از بین بردن فاصله میان مردم و مسئولان را برای ارائه خدمت به مردم رویکرد مهم دستگاه قضایی برشمرد و تاکید کرد: همه مسئولان باید به این رویکرد توجه و اهتمام داشته باشند. در همین راستا ما در سال 99 حدود 14470 ملاقات مردمی داشتیم که اقدام ارزشمندی بود.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه مبارزه با فساد از اولویت های اصلی قوه قضاییه در دوره تحول است، اظهار کرد: فساد موجب بی اعتباری و پدیده ای زشت می شود و از هیچ فردی خصوصا از افراد حقوقی پذیرفتنی نیست و در این راستا فرمان 8 ماده ای رهبری در خصوص مبارزه با فساد چند سالی است که مسئولان را در جهت مبارزه بیش از پیش با فساد سوق می دهد که این امر نیز در آموزه های دینی مورد تأکید قرار گرفته شده است.

وی گفت: در حوزه مبارزه با فساد، تحصیل اطلاعات دقیق و مستندات مهم است، چرا که اقدامات و مبارزه با فساد اگر مستندات و اطلاعات دقیق شد حجت برای آن مسئول تمام میشود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه در اجرای سیاست های قوه قضائیه، دستگاه قضایی استان زنجان در 14 شاخص جزء 6 استان اول است، خاطر نشان کرد: با همه این اوصاف با شرایط مطلوب فاصله داریم و باید به سمت مدینه فاضله که هدف است حرکت کنیم و تلاش بیش از پیش داشته باشیم.

عالیترین مقام قضایی استان زنجان تصریح کرد: در حوزه برخورد با فساد، دستگاه قضایی استان اقدامات بسیار خوب و به موقعی انجام داده است که از جمله آنها پرونده شهرداری ها و برخی از اعضای شورای شهر زنجان و تعدادی از شهرستان ها و موضوع گاوازنگ است.

در ابتدای این دیدار صمیمی که به مدت 5 ساعت به طول انجامید، مهدیخانی مسئول دفتر سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت و اعضای حاضر در جلسه ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند قوه قضائیه و دستگاه قضایی استان در مبارزه با فساد و احقاق حقوق عامه به بیان مشکلات استان در حوزه های مختلف پرداخت و خواستار ورود جدی دستگاه عدلیه برای برخورد با افراد فاسد و برخی سازمانها شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار