استاندار خوزستان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا تاکید کرد:

مسئولان از تشتت آرا پرهیز کنند

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان تاکید کرد برای مقابله با شیوع کرونا نیاز به انسجام و هماهنگی و تقسیم کار میان همه دستگاه ها وجود دارد و به همین دلیل بایستی تعامل، مبنای کار همه باشد. با این وجود هر مسئولی باید مطابق با شرح وظایف خود عمل کند و از تداخل وظایف خودداری شود.

کد مطلب: ۱۱۷۸۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مسئولان از تشتت آرا پرهیز کنند

استاندار خوزستان در این نشست گفت: فرمانداران، نماینده نظام و حاکمیت هستند و برای مدیریت شیوع کرونا باید با مسئولان عالی شهرستان تعامل داشته باشند.
وی افزود: البته اختلاف نظر و سلیقه همیشه بین افراد وجود دارد اما این اختلاف نظرها نباید به سطح رسانه ها کشیده شود چرا که موجب ناهماهنگی در امر مبارزه با این اپیدمی می شود و لازم است مسئولان از تشتت آرا پرهیز کنند.
سلیمانی اظهار کرد: در مواقع بروز اختلاف نظر، مسائل باید در چهارچوب های خود حل و فصل شوند و در صورتی که امکان رسیدن به تفاهم و توجیه شدن طرفین نباشد فرمانداران مساله را با من در میان بگذارند.
استاندار خوزستان بیان کرد: برای مقابله با شیوع کرونا نیاز به انسجام و هماهنگی و تقسیم کار میان همه دستگاه ها داریم و به همین دلیل باید تعامل مبنای کار همه ما باشد با این وجود هر مسئولی باید مطابق با شرح وظایف خود عمل کند و از تداخل وظایف خودداری شود.
سلیمانی با اشاره به اهمیت اجرای پروتکل های بهداشتی خاطرنشان کرد: وقتی بازار تعطیل باشد این موضوع که خطر و شیوع گسترده وجود دارد میان عموم مردم جا می افتد.
استاندار خوزستان تصریح کرد: در خصوص کارکنان ادارات مطابق دستورالعمل اعلام شده شهرهای قرمز تا یک سوم، شهرهای نارنجی تا یک دوم و شهرهای زرد تا دوسوم در محل کار حاضر شوند و وقتی قید "تا" به کار رفته دستگاه ها می توانند با ظرفیت کمتری از این رقم از کارکنان حاضر در محل کار برای اداره امور بهره ببرند.
سلیمانی عنوان کرد: در شهرهای قرمز دستگاه هایی که ضروری نیستند تا ده درصد کارکنان حضور داشته باشند و در صورتی که مدیر سازمانی تشخیص دهد به جز نیروهای حراست و نگهبانی آن سازمان تعطیل شود.
نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: ساعت اداری هم اکنون ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ است که با قانونی که ۴۴ ساعت در هفته است مغایرت دارد اما به دلیل شرایط کرونایی ساعت اداری را تغییر ندادم.
استاندار خوزستان بیان کرد: در ارتباط با ماه مبارک رمضان قرار شد تا هفته آینده وضعیت از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا مشخص شود اما پیشنهاد شده در شب های احیا تردد شبانه آزاد شود و مراسم در فضای باز و با رعایت پروتکل ها برگزار شود گرچه این موارد هنوز به تصویب نهایی نرسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار