نمایش مستند سینمایی «عالیجناب»در جشنواره فیلم های قوم نگارانه اتنو سینکای وین

یاسوج (پانا) - فیلم مستند سینمایی «عالیجناب» در پانزدهمین جشنواره فیلم های قوم نگارانه اتنو سینکای وین در کشور اتریش به عنوان تنها نماینده ایران به نمایش در خواهد آمد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
نمایش مستند سینمایی «عالیجناب»در جشنواره فیلم های قوم نگارانه اتنو سینکای وین

این فیلم مستند با موضوع زندگی رحیم دادوند، روایت سرخوردگی‌ها و نشیب و فرازهای یک قهرمان ملی سابق بوکس است که برای فرار از مشکلاتش دست به بی‌اخلاقی‌هایی می‌زند.

«عالیجناب» ساخته سجاد ایمانی در مقام مستندساز است؛ کسی که به گفته خود همواره طرح مسائل و دغدغه‌های اجتماعی را در ذهن داشته و پیش‌ از این آثاری چون جوکر، تشریفات خصوصی، من تهرانی بودم و مل سرخ را به‌عنوان کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده فیلم‌نامه در کارنامه دارد.

این فیلم در مدت ۲ سال در استان کهگیلویه و بویراحمد فیلمبرداری شد. در سال ۹۸ نامزد بهترین کارگردانی مستند بلند سیزدهمین جشنواره سینما حقیقت شده و در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در بخش مسابقه به نمایش در آمد.

این مستند این بار در یکی از مهم ترین رویداد های تخصصی فیلم های قوم نگارانه ی دنیا در ماه مه به نمایش در خواهد آمد.
صدا برداری مستند «عالیجناب» را بهنام احسانی و تصویر برداری آن را احسان موسوی بر عهده داشتند. این دو در کارنامه خود صدابرداری و تصویر برداری مستند «جوکر» که برترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره سینماحقیقت شد را نیز در کارنامه خود دارند.

عوامل مستند «عالیجناب» عبارتند از:

تهیه کننده: رضا دانش پژوه
کارگردان :سجاد ایمانی
تحقیق و پژوهش : رضا دانش پژوه ،فرزاد احمدی
تصویر بردار : احسان موسوی . سامان رشیدی
صدابردار: بهنام احسانی
طراحی و ترکیب صدا : محمد حسین ابراهیمی
تدوین : سجاد ایمانی
اصلاح رنگ و نور : ارمین باامید حق
پوستر و گرافیک : مدیا واثقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار