آموزشگاه موسیقی انوش جهانشاهی در لاهیجان آغاز به کار کرد

رشت (پانا) - آموزشگاه انوش جهانشاهی با مجوز رسمی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به جمع آموزشگاه های آزاد موسیقی لاهیجان پیوست.

کد مطلب: ۱۱۷۸۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزشگاه موسیقی انوش جهانشاهی در لاهیجان آغاز به کار کرد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان، آموزشگاه آزاد موسیقی انوش جهانشاهی با هدف آموزش موسیقی بر اساس اصول علمی و عملی در لاهیجان آغاز به کار کرد.
انوش صدری جهانشاهی مدیر آموزشگاه که تالیف وتدریس در مراکز عالی موسیقی و عضویت پیوسته و ممتاز در هیات مدیره کانون موسیقی ایران را در کارنامه خود دارد به تازگی آموزشگاه تحت مدیریت خود را از تهران به لاهیجان منتقل کرده است.
مدیریت این آموزشگاه، آموزش موسیقی با رویکرد ارتقای تئوری و دانش موسیقی در کنار مهارت های عملی و تکنیکی نوازندگی و خوانندگی برای درک عمیق و بهتر هنرجویان را مدنظر دارد.
انوش صدری جهانشاهی آهنگساز، نوازنده تار و سه تار نامی آشنا برای اهالی موسیقی ایرانی است و از محضر اساتید بنامی همچون جلال ذالفنون، کامبیز روشن‌روان، فرهاد فخرالدینی و... بهره برده و با هنرمندان موسیقی کشور نیز همکاری های زیادی داشته است

وی دارای آلبوم موسیقی و تالیفاتی در زمینه موسیقی است که می توان به پنج جلد کتاب در زمینه گردآوری، نُت ­نگاری و آوانویسی تصنیف­های ملی و آهنگهای محلی ایرانی اشاره کرد.
این آموزشگاه پس از چاووش، چکاد، آوای پارسه، ناقوس، باربد، پژواک، چنگ، سرایش و عارف دهمین آموزشگاهی است که برای فعالیت در لاهیجان مجوز دریافت کرده است که پس از انتقال دو مورد به شهرهای دیگر، هشت آموزشگاه همچنان فعال است.
آموزشگاه آزاد موسیقی انوش جهانشاهی به نشانی لاهیجان نبش خیابان حافظ و میدان جانبازان واقع شده است و در حال حاضر همچون سایر مراکز آموزشی به دلیل شرایط حاد همه گیری کرونا تعطیل است که پس ازآن پذیرای علاقه مندان به موسیقی خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه آموزش با شماره 42210022 تماس حاصل کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار