آغاز پروژه مشترک هواداران ایرانی النصر عربستان و فدراسیون فوتبال هند

خدمت بزرگ کارگزار پرسپولیس به مخالفان قهرمان

تهران (پانا) - فدراسیون فوتبال هند به صورت جدی در تلاش است تا پرسپولیس را با سنگین‌ترین جریمه و محرومیت روبرو کند؛ روندی که با همکاری هوادران ایرانی النصر عربستان آغاز شده است.

کد مطلب: ۱۱۷۷۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز پروژه مشترک هواداران ایرانی النصر عربستان و فدراسیون فوتبال هند

پس از مشکلاتی که پرسپولیس در راه رسیدن به هند برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا داشت و با حضور در هند هم میزبانی ضعیف هندی‌ها برای نایب قهرمان آسیا استرس‌زا شد؛ صفحه اینستاگرام پرسپولیس با انتشار پستی به بازخوانی وقایع تاریخی حمله نادرشاه افشار به هند پرداخت و حضور پرسپولیسی‌ها در هند را با حمله 283 سال پیش تشبیه کرد.

متن پستی که در صفحه اینستاگرام باشگاه پرسپولیس منتشر شد به شرح زیر است: 283 سال پس از فتح هند توسط لشکر ایرانیان، حالا نوبت به جوانان ایرانی رسیده تا یک بار دیگر و این بار در آوردگاه دیگری دست به فتح الفتوح بزنند.

دلجویی پرسپولیس از هندی‌ها به خاطر اقدام منحصر به فرد

پس از انتشار این پست باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی از مردم هند عذرخواهی کرد و انتشار این مطلب را موضعی غیر از موضع باشگاه پرسپولیس و توسط کارگزار باشگاه دانست تا مشخص شود موضوعی منحصر به فرد در جهان فوتبال رخ داده است و اختیار صفحه رسمی اینستاگرام باشگاه به جای اینکه در اختیار باشگاه باشد به کارگزاری واگذار شده که هیچ اطلاعی از مواضع باشگاه ندارد و خودجوش اقدامی عجیب و غیر اخلاقی انجام داده است که دامن‌گیر باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران این تیم شده است.

البته شاید انتشار این پست زمینه‌ساز این شود که مشخص شود کارگزار باشگاه پرسپولیس دقیقا تا چه میزان اختیار دارد و چرا باید معتبرترین صفحه یک باشگاه در اختیار فردی باشد که هیچ شناختی از منافع مجموعه پرسپولیس ندارد و چرا مطلبی به این مهمی بدون هماهنگی با مدیرعامل یا معاون اجرایی باشگاه منتشر شده است.

اعلام شکایت هند و آغاز همکاری با هواداران ایرانی النصر

هر چند باشگاه پرسپولیس از مردم هند و فدراسیون فوتبال این کشور و باشگاه اف‌سی گوآ به صورت رسمی عذرخواهی کرد، اما روز گذشته سایت معتبر گل از شکایت فدراسیون فوتبال هند از باشگاه پرسپولیس در کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد تا اولین خبر رسمی درباره ورود این پرونده به پروسه اداری منتشر شود؛ خبری که قابل پیش‌بینی بود با همراهی عده‌ای در داخل ایران روبرو شود.

پس از اینکه سایت گل خبر شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس را منتشر کرد، عده‌ای در داخل ایران که پیش از این همکاری صمیمانه‌ای با باشگاه النصر در ماجرای محرومیت عیسی آل کثیر و سپس شکایت باشگاه عربستانی از پرسپولیس داشتند؛ با حضور در صفحه اینستاگرام فدراسیون فوتبال هند و باشگاه اف‌سی گوا حمایت همه جانبه خود از این فدراسیون برای برخورد با پرسپولیس را اعلام کردند تا در زمانی کمتر از 7 ماه، این عده از هواداری النصر عربستان کناره‌گیری کرده و به سمت هند چرخش کنند تا نشان دهند تنها هدفشان ضربه زدن به پرسپولیس است و برای این منظور از همکاری با هیچ کشوری دریغ نخواهند کرد.

جزئیات شکایت؛ هندی‌ها عصبانی هستند

اما در حالی که خبر سایت گل خالی از جزئیات این شکایت بود، دبیر کل فدراسیون فوتبال هند در مصاحبه‌ای که امروز با این رسانه داشته اعلام کرده است که پست منتشر شده توسط اینستاگرام باشگاه پرسپولیس حیثیت مردم هند را که منشا ملی دارد مورد هدف قرار داده و خدشه‌دار کرده است و شرم‌آور است که کشوری با این تاریخ آزرده‌خاطر شود.

در همین راستا فدراسیون فوتبال هند شکایت خود از پرسپولیس را به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستاده است و با توجه به اینکه هند یک کرسی مهم در AFC دارد باید منتظر ماند و دید حکم صادر شده درباره این خودسری کارگزار باشگاه پرسپولیس چه چیزی خواهد بود.

البته براساس قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا این موضوع احتمالا شامل 20 هزار دلار جریمه نقدی خواهد شد و شاید یک بازی بی تماشاگر هم نصیب پرسپولیسی‌ها شود اما تلاش هواداران ایرانی النصر عربستان که از شب گذشته هوادار ایرانی فدراسیون فوتبال هند شده‌اند بر این اساس است که پرسپولیس با کسر 3 امتیاز روبرو شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار