اهدای سه گوشی هوشمند به دانش آموزان نیازمند توسط معلمان فلاورجانی

فلاورجان(پانا) - تعداد سه عدد گوشی هوشمند توسط دو معلم نوع دوست و مهربان با کمک و همراهی اولیاء دانش آموزان دبستان معاد زازران شهرستان فلاورجان به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
اهدای سه گوشی هوشمند به دانش آموزان نیازمند توسط معلمان فلاورجانی

در این روز‌های سخت کرونایی که بسیاری از خانواده‌ها به دلیل شرایط خاص ایجاد شده اقتصادی، در وضعیت نامناسب معیشتی به سر می‌برند، انسان‌هایی با طینت پاک و مهربان یافت می‌شوند که اندکی از آلام مردم باعزت را بکاهند.

پریسا علیزاده و فرزانه کرامتیان از معلمان دغدغه‌مند و دلسوز دبستان معاد شهر زازران از افرادی هستند که با اهدای سه عدد گوشی هوشمند به دانش آموزان نیازمند، روحیه‌ی انفاق را به معنای واقعی کلمه نشان داده اند.

این دو معلم دلسوز در گفت وگو با خبرنگارآموزش و پرورش فلاورجان با بیان اینکه اکنون احساس بسیار خوبی از اینکار دارند، اظهارداشتند: اینکار با کمک جمعی از خیرین و اولیاء دانش آموزان انجام شد و ما تنها واسطه‌ی خِیر در این امر شدیم.

پریسا علیزاده این معلم نیکوکار در مورد انگیزه انجام این کار تصریح کرد: برای من بسیار ناراحت کننده بود دیدن دانش آموزانی که مستعد و زرنگ بودند اما بدلیل نداشتن بضاعت مالی از کلاس محروم باشند و فقط دیدن شادی این دانش آموزان موقع تدریس در فضای مجازی و وارد شدن به برنامه شاد و رضای خداوند برایم بسیارمهم بود.

فرزانه کرامتیان این معلم دلسوز حس خود را بعد از این کار خداپسندانه چنین توصیف کرد:اولا این کار را برای رضای خدا و شادی روح پدر و مادرم انجام دادم و ثانیا از اینکه مشکل دانش‌آموز رفع شده ودیدن شادی در چشمان دانش آموز و اولیای او بسیار مسرت‌‌بخش بود و لبخند رضایت، دعای خیر آنها و تلاش برای رسیدن به درس‌های عقب افتاده برای من خیلی لذت بخش بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار