معاون علوم پزشکی گیلان عنوان کرد:

1050 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای گیلان بستری هستند

رشت (پانا) - معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۵۰ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان بستری هستند، گفت با توجه به شدت سرایت بیماری، مردم سعی کنند در خانه بمانند.

کد مطلب: ۱۱۷۷۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
1050 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای گیلان بستری هستند

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، آبتین حیدرزاده از تداوم سیر آرام صعودی بیماران کرونایی استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۲۲۱ بیمار جدید کرونایی را بستری کردیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۵۰ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان بستری هستند، افزود: ۱۲۴ نفر در وضعیت شدیدا بدحال قرار دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به اوج گیری بیماری کرونا طی هفته جاری، تصریح کرد: مردم همچنان باید پروتکل های بهداشتی را فوق العاده رعایت کنند و در موارد غیر ضروری از خانه خارج نشوند.

حیدزاده، با بیان اینکه ویروس کرونا در فضای بسته باقی می ماند، عنوان کرد: افرادی که مستعد بیماری هستند نباید بدون ماسک چه در فضای باز و چه در فضای بسته بیش از ۱۵ دقیقه در تماس با هم قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه ماسک زدن و شرکت نکردن در تجمعات کافی نیست، خاطرنشان کرد: با توجه به شدت سرایت بیماری، مردم سعی کنند در خانه بمانند.

معاون علوم پزشکی گیلان، با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و روزه داری در ایام کرونا، یادآور شد: سازمان بهداشت جهانی هیچ منافاتی بین روزه داری و رعایت پروتکل های بهداشتی قائل نیست، بنابراین مردم از دورهمی های افطاری پرهیز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار