یک مربی والیبال در خراسان رضوی:

برای کسب موفقیت های بیشتر دست از تلاش بر نمی داریم

مشهد ( پانا ) _ مربی کاردان در رشته والیبال سالنی در باشگاه پیشرفته والیبال مدرن خراسان رضوی، تلاش و پشتکار را با ارزش ترین کارها در کسب موفقیت های بیشتر ورسیدن به اهداف خود دانست.

کد مطلب: ۱۱۷۷۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برای کسب موفقیت های بیشتر دست از تلاش بر نمی داریم

مانیا سلیمانی، مربی والیبال در باشگاه مدرن بانوان در گفت و گو با پانا گفت: از خردسالی علاقه زیادی به ورزش و همچنین فعالیت کردن در این عرصه داشتم به همین دلیل رشته تحصیلی خود را تربیت بدنی انتخاب کردم و در حال حاضر کارشناس ارشد رشته تربیت بدنی، گرایش آسیب شناسی و حرکات اصلاحی هستم.
وی گفت: در سن شانزده سالگی مربی شدم و سن هیجده سالگی کارت مربیگری گرفتم و الان حدود بیست و دو سال است مربی هستم و به علاقه مندان این رشته آموزش می دهم.
وی در ادامه گفت: ما به گروه سنی متولدین دهه پنجاه تا نود آموزش می دهیم و با کمک همه آنها توانستیم در مسابقات ناحیه، استانی و کشوری زیادی شرکت کنیم و در لیگ کشور مقام سوم کسب کردیم.
سلیمانی گفت: من اولین مربی بانوان رشته والیبال هستم که باشگاه اختصاصی ثبت نام کردم که کمیسیون ماده پنج را دارم و همچنین ثبت شرکت خورشید درخشان مدرن را در مشهد مقدس برای والیبال بانوان داشته ام، باشگاهی که در این مدت در آن تمرین می کنیم اجاره ای است و ما متاسفانه حامی و حمایت کننده زیادی نداشتیم و همیشه باشگاه به صورت خود گردان در لیگ های کشور شرکت کرده است. امیدوارم که حامی قوی داشته باشیم تا بتوانیم امسال در لیگ برتر شرکت کنیم.
وی گفت: بزرگ ترین هدفی که دارم این است که بازیکنانم قوی تر شوند، تا بتوانند به آنچه که می خواهند برسند.
خبرنگار: ملیکا اکبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار