اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر تئاتر آذربایجان شرقی معرفی شدند

تبریز(پانا) - با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و معاون هنری و سینمایی این اداره کل، اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر تئاتر آذربایجان شرقی معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۱۷۷۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر تئاتر آذربایجان شرقی معرفی شدند

صبح امروز دوشنبه طی نشستی که با حضور سیدقاسم ناظمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و علی محرمی معاون هنری و سینمایی استان برگزار شد، مهدی لزیری، حجه الاسلام محمد انواری، حامد شبخیز، علی حسین پوریان و حسین عبدالهی به عنوان اعضای جدید شورای ارزشیابی و نظارت بر تئاتر استان معرفی شدند.

سیدقاسم ناظمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این نشست، با اشاره به اهمیت و جایگاه این شورا در زمینه‌سازی برای بالندگی تئاتر استان، ارزشیابی را مقدم بر نظارت عنوان کرد و گفت: این شورا می‌تواند با ارزشیابی دقیق و اصولی، در جریان تئاتر استان و تعالی آن تأثیرگذار باشد.

وی، خواستار ایجاد زمینه‌های مناسب برای نوآوری و خلاقیت در حوزه‌ی هنر تئاتر شد و گفت: باید به این هنر به عنوان مسئله‌ای جدی نگاه کنیم و زمینه را فراهم کنیم تا نوآوری در آن اتفاق بیفتد.

ناظمی، بر لزوم تقویت تولید متون بومی در حوزه تئاتر تاکید کرد و گفت: تبریز خاستگاه هنر تئاتر است و با همت اهالی این هنر، تئاتر استان می‌تواند پیشران حرکت تئاتر اصیل باشد.

وی افزود: اگر تولیدی که در حوزه تئاتر اتفاق می‌افتد با هنجارها و ارزش‌های موجود سازگار باشد مخاطب نیز از آن استقبال خواهد کرد.

گفتنی است در این نشست حکم اعضای جدید از سوی مدیرکل اعطا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار