تمهید بیمارستان مسیح دانشوری در موج چهارم کرونا

تهران (پانا) - با توجه به تشدید موج چهارم کرونا، رئیس، معاونین و اساتید متخصص بیمارستان مسیح دانشوری همه روزه به صورت کشیک شبانه، جهت نظارت بر امور پذیرش و درمان بیماران کرونایی آنکال خواهند بود.

کد مطلب: ۱۱۷۶۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
تمهید بیمارستان مسیح دانشوری در موج چهارم کرونا

اولین جلسه کشیک ریاست جهت گزارش مدیریتی آنکالی (راند مدیریتی) شبانه بیمارستان مسیح دانشوری برگزار شد.

بنابر اعلام روابط عمومی بیمارستان مسیح دانشوری، ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ و با حضور دکتر ولایتی اولین جلسه گزارش مدیریتی و کشیک ریاست جهت آماده به خدمت(آنکال)بیمارستان مسیح دانشوری برگزار شد.

این جلسه با حضور تمامی متخصصان مقیم و سوپروایزرهای مرکز برگزار شد که در خصوص رسیدگی به مسائل و مشکلات بیمارستان و بیماران کرونایی و همچنین بیماران جدید الورود بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

بیمارستان مسیح دانشوری در راستای خدمات رسانی بهتر و سریع تر به بیماران کرونایی در اجرای این طرح پیشقدم گردیده که بر اساس آن کشیک‌ریاست علاوه بر مسئول فنی بیمارستان باید تا صبح پاسخگوی تمام تحولات و رویدادهای مجموعه باشد.

بر اساس این طرح، رئیس، معاونین و اساتید متخصص مسیح دانشوری همه روزه به صورت کشیک شبانه، جهت نظارت بر امور پذیرش و درمان بیماران کرونایی با توجه به تشدید موج چهارم کرونا آنکال خواهند بود و در این طرح دکتر ولایتی رییس بیمارستان نیز در نوبت‌های زمانی(شیفت ) آنکال جهت خدمت رسانی به بیماران حضور خواهد داشت.

بر اساس این گزارش دکتر ولایتی رئیس مرکز، دکتر جماعتی قائم مقام ریاست، خانم اسماعیلی مدیر پرستاری، دکتر طبرسی معاون آموزشی، دکتر پژهان معاون درمان، دکتر عباسی رئیس بخش جراحی و پیوند اعضا، دکتر عابدینی رئیس اورژانس ریه و کرونا، دکتر بهروز فرزانگان رئیس بخش بیهوشی و ای‌سی‌یو اورژانس کرونا، دکتر هاشمیان مسئول ای‌سی‌یو بیماران حاد تنفسی، دکتر بخشایش کرم رئیس بخش رادیولوژی و تصویر برداری نیز در شیفت‌های مربوط حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار