مرد شکست‌خورده در بورس با پریدن داخل کوره ذوب فولاد خودکشی کرد

تهران (پانا) - کارگری به دلیل نداشتن پول برای پرداخت بدهی و از دست دادن سرمایه خود را به درون کوره فولاد انداخت و خودکشی کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مرد شکست‌خورده در بورس با پریدن داخل کوره ذوب فولاد خودکشی کرد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کارگر کارخانه‌ای در چین پس از اینکه هزاران دلار از سرمایه خود را در بازار سهام از دست داد، به کوره ذوب فولاد با دمای بالاتر از ۹۰۰ درجه سانتیگراد پرید.

وانگ لانگ ۳۴ ساله، قبل از وقوع این فاجعه، هنگام شیفت شب در یک کارخانه فولاد آهن در چین ناپدید شده بود. به گفته روزنامه‌ای انگلیسی، فیلم دوربین‌های مدار بسته و شواهدی که در کارخانه وجود دارد نشان می‌دهد که او با انداختن خود در کوره ذوب فولاد خودکشی کرده است، تنها دوربین‌های نظارتی بودند که آخرین لحظات زندگی کارگر چینی را ثبت کرده اند.

در این ویدئوی تکان دهنده نشان می‌دهد که کارگر کارخانه کلاه ایمنی خود را در می‌آورد و خود را به آغوش شعله‌های آتش کوره می‌اندازد. گروه بازرگانی مسئول کارخانه‌ای که وانگ در آن کار می‌کند گفت که به خاطر از دست دادن مبالغ هنگفتی از سرمایه‌اش و نداشتن پول برای پرداخت بدهی هایش با مشکل روبرو شده بود و همین موضوعات باعث شد او خودکشی کند.

طبق شهادت همکارانش، این کارگر فردی درونگرا و مجرد بود که مدت‌ها پیش در بازار بورس سهام خرید و فروش می‌کرد. طبق گزارشات رسانه‌های محلی، وانگ در روز خودکشی حدود ۶۰ هزار یوان معادل ۸ هزار دلار سرمایه از دست داده بود که این موضوع با کاهش شاخص‌های سهام چین به پایین‌ترین سطح در ۳ ماه گذشته همزمان شده بود. شرکت فولاد در بیانیه‌ای گفت: "گمان می‌رود که خودکشی وی مربوط به خسارات زیاد و عدم پرداخت بدهی‌ها باشد. "

در ادامه ویدئوی دلخراش خودکشی این کارگر چینی را مشاهده می‌کنید:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار