آیت‌الله ناصری در دیدار با وزیر آموزش‌وپرورش:

تقویت «تدین»، «تفکر» و «تعقل» در نظام آموزشی، یک ضرورت است

تهران (پانا) - نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه یزد صبح امروز در دیدار با وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اهمیت دین‌مداری و نقش آن در تربیت انسان‌ها، گفت که تقویت «تدین»، «تفکر» و «تعقل» در نظام آموزشی، یک ضرورت است.

کد مطلب: ۱۱۷۵۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تقویت «تدین»، «تفکر» و «تعقل» در نظام آموزشی، یک ضرورت است

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، آیت‌الله محمدرضا ناصری «تفکر» و «تعقل» را زمینه تقویت خودباوری و نوآوری دانست و گفت: باید زمینه‌ای فراهم شود که راه دانش آموزان دررسیدن به «کمال علمی» تسهیل شود.

آیت‌الله ناصری با اشاره به نقش آموزش‌های قرآنی در کمال و سعادت دانش آموزان به وزیر آموزش‌وپرورش پیشنهاد کرد؛ طرحی را تدوین کند که آموزش‌های مدارس با الفبای قرآنی آغاز شود.

وی بر توجه به دانشگاه فرهنگیان به‌عنوان عالی‌ترین مرجع «تربیت‌معلم» تأکید کرد و گفت: معلمییک تکلیف است و دانش‌آموزان امانت‌های الهی نزد معلمان هستند و این دانشگاه باید در تربیت همه‌جانبه معلم به این مسائل دقت نظر داشته باشد.

امام‌جمعه یزد در ادامه به ارزش وقت در سیستم آموزشی، اشاره کرد و گفت: فرصت‌های آموزشی در طول سال باید به نحوی باشد که هم معلم و هم دانش‌آموز بتوانند به‌طور کامل از این فرصت استفاده کنند.

استاندار یزد: موفقیت آموزش‌وپرورش یزد مرهون همراهی همه عوامل تأثیرگذار استان است

در ادامه این دیدار استاندار یزد در سخنان کوتاهی با قدردانی از دغدغه‌های نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه یزد گفت: موفقیت‌های آموزش‌وپرورش استان یزد، مرهون همراهی همه عوامل تأثیرگذار ازجمله نماینده ولی‌فقیه، ائمه جمعه، نمایندگان مجلس، خیران، معلمان و دانش آموزان است.

محمدعلی طالبی ضمن خیرمقدم به وزیرآموزش‌وپرورش، اظهار امیدواری کرد، سفر وزیر آموزش‌وپرورش به استان یزد، موجب تقویت هرچه بیشتر نظام تعلیم و تربیت و رفع برخی از مشکلات استان یزد خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار