بازیگران سریال Friends نقش‌های سابق خود را بازی نمی‌کنند

جزئیات قسمت جدید سریال Friends منتشر شد /فیلمبرداری قسمت جدید سریال friends شروع شد

تهران (پانا) - به گفته دیدیو شوییمر بازیگر سریال friends قرار نیست بازیگران نقش‌های سابق خود را بازی کنند بلکه هر کدام از آنها در نقش‌های زندگی واقعی خود خواهند بود.

کد مطلب: ۱۱۷۵۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
بازیگران سریال Friends نقش‌های سابق خود را بازی نمی‌کنند

در روزهای اخیر ویدئویی از دیوید شوییمر بازیگر نقش راس در سریال friends در فضای مجازی منتشر شد که در حال مصاحبه با یکی از برنامه‌های تلویزیونی بود.

در جریان این مصاحبه این بازیگر به هوادارانش اعلام کرد که به زودی قسمت جدیدی از این سریال بعد از ده سال فیلمبرداری و پخش خواهد شد.

این بازیگر همچنین درباره جزئیات قسمت جدید این سریال پرمخاطب گفت که بازیگران قرار نیست در نقش‌های خود بازی کنند و هر کسی زندگی خود را نشان می‌دهد، او همچنین عنوان کرد که در قسمت جدید سریال Friends هیچ فیلمنامه‌ای در کار نیست و قرار است تمام بازیگران هفته آینده همدیگر را در لس آنجلس ملاقات کنند.

دیوید شوییمر همچنین عنوان کرده است که کارگردان سریال Friends از بازیگران خواسته تا 10 فصل این سریال را از اول ببینند تا همه چیز را به خاطر داشته باشند اما چون این بازیگر این موضوع را به یاد نداشته مجبور است حالا در پنج روز این کار را انجام دهد.
گفته می‌شود که این اولین باری است که تمام بازیگران Friends قبول کرده‌اند تا دوباره در کنار یکدیگر برای تولید یک اثر جدید جمع شوند پیش از این در هر اثری که ساخته شده بود جای متیو پری (چندلر) خالی بود.

در قسمت جدید از این سریال که به همت کمپانی برادران وارنر برای سرویس اینترنتی اچ‌بی‌او مکس ساخته می‌شود، جنیفر انیستون (ریچل)، کورتنی کاکس (مونیکا)، دیوید شویمر (راس)، لیسا کودرو (فیبی)، مت له‌بلانک (جویی) و متیو پری (چندلر) حضور خواهند داشت.

فیلمبرداری این قسمت قرار بود پیش از شیوع ویروس کرونا انجام شود اما به خاطر وضعیت بد شیوع این ویروس مدت‌ها به عقب افتاد و قرار است هفته آینده بازیگران دوباره در کنار هم باشند.

هرکدام از ۶ ستاره سریال فرندز برای بازی در این قسمت دستکم ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار دستمزد دریافت خواهند کرد.

قابل ذکر است، سریال دوستان یا Friends یک مجموعه کمدی موقعیت آمریکایی است که توسط دیوید کرین و مارتا کافمن ساخته شد و از ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۴ تا ۶ مهٔ ۲۰۰۴ از شبکهٔ ان‌بی‌سی پخش گردید. این مجموعه دارای ده فصل است و هنوز در شبکه‌های مختلف در حال بازبخش است. داستان آن دربارهٔ شش دوست است که در منهتن نیویورک زندگی می‌کنند.

در انتها باید گفت، در طول تاریخ هر فیلم و سریالی که بعد از گذشت سال‌ها از تولید آن، همچنان بتواند مخاطب را به خود جذب کند و قابل تماشا باشد، کیفیت خود را حفظ کرده باشد و برای نسل‌های بعد نیز معنا دار باشد، اثر موفقی بوده است. همانطور که بعد از گذشت 20 سال می‌بینیم که مخاطبان برای تماشای سریال Friends مشتاقند و از دیدن آن راضی بوده‌اند و ارتباطی عمیق با بازیگران برقرار کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار