وزیر آموزش‌وپرورش به استان یزد سفر کرد

تهران (پانا) - وزیر آموزش‌وپرورش برای بررسی وضعیت آموزشی، دیدار با معلمان و افتتاح چند پروژه آموزشی ورزشی وارد استان یزد شد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
وزیر آموزش‌وپرورش به استان یزد سفر کرد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، محسن حاجی میرزایی برای بررسی وضعیت آموزشی، دیدار با معلمان و افتتاح چند پروژه آموزشی و ورزشی وارد استان یزد شد و در فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی یزد و مورد استقبال استاندار مدیرکل آموزش‌وپرورش، مدیرکل نوسازی مدارس و سایر مسئولان استان قرار گرفت.

بنابراین گزارش، دیدار با معلمان استان، افتتاح مدرسه 18 کلاسه پوررضایی در ناحیه دو یزد، شرکت در جلسه شورای آموزش‌وپرورش،کلنگ زنی پروژه‌های آموزشی و پرورشی، از مهم‌ترین برنامه‌های سفر یک‌روزه وزیر آموزش‌وپرورش به استان یزد است.

حاجی میرزایی در این سفر با مدیران مدارس استان یزد از طریق شبکه شاد، گفت‌وگوی اختصاصی خواهد کرد و شرکت در مراسم اختتامیه اجلاس سراسری نماز، شورای آموزش‌وپرورش و شورای معاونین اداره کل را از دیگر برنامه‌های این سفر خواهد بود.

هم‌زمان با سفر وزیر آموزش‌وپرورش به یزد چند پروژه آموزشی افتتاح و عملیات احداث فاز ۲طرح اقدام ملی مسکن فرهنگیان نیز آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار