معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هرمزگان:

شهرستان های هرمزگان در وضعیت نارنجی

وضعیت حضور کارکنان اداری در مناطق مختلف اعلام شد

بندرعباس (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان اعلام کرد فعالیت مدارس در مناطق نارنجی کرونائی تعطیل است و کارکنان ادارات با ۵۰ درصد جمعیت در محل کار حضور می یابند.

کد مطلب: ۱۱۷۴۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان های هرمزگان در وضعیت نارنجی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، علیرضا باقری با اشاره به اعلام رنگ بندی جدید کرونائی در استان هرمزگان، گفت: مطابق اعلام ستاد کرونای استان هرمزگان، ۷ شهر استان شامل خمیر، بندر لنگه، قشم، کیش، بندرعباس، هرمز و میناب در وضعیت نارنجی کرونائی قرار گرفتند.

وی افزود: تمام فعالیت مدارس در شهرستانهای با وضعیت نارنجی تعطیل است و کارکنان با ۵۰ درصد در محل کار خود حضور پیدا می کنند.

باقری با بیان اینکه سایر شهرستان های بستک، بشاگرد، پارسیان، جاسک، حاجی آباد، سیریک، رودان و ابوموسی در وضعیت زرد هشدار قرار دارند، اظهار کرد: تمامی کارکنان ادارات مناطق دیگر که در وضعیت هشدار زرد قرار دارند و همچنین کادر اجرائی مدارس با دو سوم کارکنان در محل کار حضور پیدا خواهند کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مدارس با جمعیت زیر ۵۰ نفر در مناطق زرد دایر است و مدارس پایه های اول و دوم بالاتر از جمعیت ۵۰ نفر در مناطق زرد کرونائی نیز باز هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار