رئیس پلیس راهور گیلان خبر داد:

فعالیت ۱۱۰ تیم پلیس راهور گیلان در روز طبیعت

رشت ( پانا) -  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان اعلام کرد  پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در روز طبیعت با حضور ۱۱۰ تیم گشت محسوس و نامحسوس خودرویی و موتوری در سطح استان، اقدام به کنترل تردد و روانسازی ترافیک معابر خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۴۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ۱۱۰ تیم پلیس راهور گیلان در روز طبیعت

به گزارش روابط عمومی راهور استان گیلان، سرهنگ امیر طالبی با اشاره به تمهیدات و آمادگی پلیس راهور استان در روز طبیعت، اظهار کرد: با توجه به تداخل در بازگشت مسافران نوروزی و گردشگران از مناطق تفریحی در روز ۱۳ بدر از شهروندان خواست، زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.

وی افزود: مسافران در مسیر بازگشت، ممنوعیت‌های لحاظ شده را رعایت کرده و از توقف در حاشیه معابر و حریم‌های فاقد ایمنی مسیرها خودداری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه برخی از رانندگان وانت بارها اقدام به سوار کردن مسافر در قسمت بار خودرو می‌کنند، گفت: پلیس در صورت مشاهده این عمل، خودرو مدنظر را متوقف می‌کند.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه مسافران باید در مسیرهای پرترافیک صبر و حوصله داشته باشند، تصریح کرد: به مسافران توصیه می‌شود که از سرعت غیرمجاز و حرکت بین خطوط خودداری کرده و همچنین از ریختن زباله و سبزه نیز در معابر اجتناب‌ کنند زیرا این اقدام احتمال انحراف و تصادف خودروها را موجب می‌شود.

سرهنگ طالبی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در روز طبیعت با حضور ۱۱۰ تیم گشت محسوس و نامحسوس خودرویی و موتوری در سطح استان، اقدام به کنترل تردد و روانسازی ترافیک معابر خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار