مدرسه سازی تارفع محرومیت ادامه دارد

کلات(پانا)- با حضور رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات، سه قطعه زمین، جهت ساخت سه فضای آموزشی یک کلاسه آماده‌ شد که به زودی تحویل پیمانکار می شود.

کد مطلب: ۱۱۷۳۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه سازی تارفع محرومیت ادامه دارد

رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات ضمن تبریک سال جدید و اشاره به شعار سال ۱۴۰۰، تولید،پشتیبانی‌ها،مانع‌زدایی‌ها که توسط رهبر معظم انقلاب نامگذاری شد تشریح کرد: خوشبختانه با همکاری مردم محترم یده‌قو، کبوترخانه و روستای النگ‌بالا، امروز سه قطعه زمین آماده سازی شد که به زودی تحویل پیمانکار شده تا استارت ساخت پروژه ها پس از سیر مراحل قانونی آغاز شود.

وی در ادامه گفت: مبلغ ساخت هر سه پروژه بالغ بر نه میلیارد ریال می باشد که مبلغ سه میلیارد ریال آن از محل کمک های خیرین عزیز و شش میلیارد ریال آن توسط اداره‌کل نوسازی استان تامین شده است،که با احداث این مدارس سه فضای کانکسی جمع آوری می شود و مدرسه سازی تارفع محرومیت ادامه دارد.

رمضان پروانه درپایان ضمن تقدیرازخیرین، مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی و ناظرین پروژه های آموزش و پرورش شهرستان کلات در اداره کل نوسازی مدارس استان گفت: امیدواریم طبق توافق به عمل آمده این پروژه ها تا مهر۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار