معاون پرورشی دبیرستان هیأت امنایی ام ابیها (س) آموزش و پرورش اسلامشهر:

مدرسه بدون حضور دانش‌آموزان زیبایی خاصی ندارد

اسلامشهر (پانا) - اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری درمنزل، انجام بازیهای محلی، ارتباط تصویری با بزرگترهای فامیل و... می‌تواند به بهتر گذراندن اوقات دردوران کرونایی کمک کند.

کد مطلب: ۱۱۷۲۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه بدون حضور دانش‌آموزان زیبایی خاصی ندارد

سیمین بهرامی، معاون پرورشی دبیرستان هیأت امنایی ام ابیها (س) آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت و گو با پانا و در رابطه با اینکه چه باید کرد تا حجم آسیب‌ها در ادامه ایام کرونا و در سال پیش رو جهت دانش‌آموزان کمتر شود اظهار کرد : برای اینکه حجم آسیب‌ها در این دوران کمتر شود باید فاصله‌گذاری اجتماعی را بیشتر رعایت کرد، درمنزل بمانیم، مسافرت نرویم و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

او در رابطه با بهتر گذراندن وقت دانش‌آموزان در این روزها پیشنهاد کرد: اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری درمنزل، انجام بازیهای محلی، ارتباط تصویری با بزرگترهای فامیل و... می‌تواند به بهتر گذراندن اوقات دراین دوران کمک کند.

بهرامی در رابطه با آسیب‌هایی که این یک سال خانه نشینی برای دانش‌آموزان و خانواده‌هاایجاد شده، افزود: این سوال را باید از دانش‌آموزان پرسید،اما به نظر من دانش‌آموزان فعالیت بدنی مناسب را انجام نمی‌دهند و تنظیم هورمونهای رشد آنها به هم خورده و به خاطر ثابت ماندن در یک مکان و برگزاری کلاس‌های مجازی وزن آنها دچار اختلال شده و این آسیب روانی را هم به دنبال دارد.

او تصریح کرد : البته به غیر از موارد مذکور ما شاهد برخی رفتارهای دیگری از دانش‌آموزان در فضای مجازی از جمله،نداشتن نت، پرداختن به امور دیگر مانند گذراندن وقت با خانواده در زمان آموزش و رفتن به سفر در این ایام کرونایی هستیم و اینها معضلات بزرگی می‌باشند.

معاون پرورشی دبیرستان هیأت امنایی ام ابیها (س) آموزش و پرورش اسلامشهر دررابطه با آسیب شناسی مشکلات دانش‌آموزان در ایام کرونا و در فضای مجازی بیان کرد: اگر فضای مجازی به صورت بهینه استفاده شود مشکل زا نخواهدبود، اما متأسفانه هنوز شاهد کمبودهای مالی در مورد دانش‌آموزان هستیم که بعضی از آنها یک خط تلفن همراه دارند و دو یا سه نفری از آن استفاده می‌کنند و نمی‌توانند حضور خودرا به موقع درکلاس اعلام نمایند.

بهرامی افزود: همه ما معلمین و کادر واحدهای آموزشی واقعا دانش‌آموزان و شرایط خانوادگی آنها را درک می‌کنیم و همیشه سعی کردیم از برخی موارد چشم‌پوشی نماییم ، اما بعضی از همکاران نمی‌توانند این موارد را قبول کنند و ما امیدواریم درسال جدید ویروس منحوس کرونا نابود شود و همه دانش‌آموزان را به صورت حضوری درمدرسه زیارت کنیم، زیرا مدرسه بدون حضورآنها زیبایی خاصی ندارد.

خبرنگار دانش‌آموز:الیناولی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار