رییس سازمان ملی استاندارد؛

فرآیند اخذ استاندارد برای کالاها تسهیل می‌شود

تهران (پانا) - به گفته رییس سازمان ملی استاندارد ایران در کنار کنترل‌های کیفی، تلاش می‌شود تا با تفویض اختیار به مدیران استانی، فرآیند استاندارد را برای تولیدکننده تسهیل شود.

کد مطلب: ۱۱۷۲۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
فرآیند اخذ استاندارد برای کالاها تسهیل می‌شود

به گزارش سازمان استاندارد،‌ «غلامرضا شریعتی» آمادگی این سازمان را برای تحقق شعار «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» اعلام و تاکید کرد: تفویض اختیار به استان‌ها و کم کردن مداخله باعث تسریع در امور می شود.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: سال نو را با همبستگی در جهت سازندگی، کار و همت در عرصه ملی و بین المللی در کنار سایر ارکان نظام آغاز می کنیم و به پایان می رسانیم.

وی با اشاره به بخشی از سخنان رهبر انقلاب اسلامی در آغاز سال نو مبنی بر ایجاد مشوّق‌هایی برای پشتیبانی از بخش خصوصی، اظهار داشت: بخش خصوصی با سرمایه گذاری وارد بازار شده و ما موظفیم حین نظارت دقیق بر امور مراقبت کنیم تا بخش خصوصی آسیب نبیند.

شریعتی از تدوین برنامه راهبردی ۵ ساله سازمان خبر داد و گفت: این برنامه جامع به عنوان نقشه راه سازمان است.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه در قبال حقوق همه حتی در دورترین نقاط کشور مسوولیم افزود: حمایت های این سازمان برای همه فعالان اقتصادی یکسان است به طوری که احساس تبعیض نشود.

وی حفظ سلامت و ایمنی را مهمترین هدف سازمان استاندارد دانست و افزود: با وجود همه مشکلات، تلاش می کنیم تا شرایط ایمن، سالم و زندگی باکیفیتی برای اقشار مختلف جامعه رقم بزنیم.

شریعتی با اشاره به بازدیدهای اخیر از بنادر و گمرکات و عزم استاندارد برای تسهیل تجارت گفت: در دیدار با تجار، در جریان مشکلات دست و پاگیر آنها قرار گرفتم که طبق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد و با همراهی و مشارکت مقامهای استانی تصمیم های خوبی برای رفع موانع تولید اتخاذ خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار