آموزگار آموزش و پرورش پردیس:

امسال دانش‌آموزان عید واقعی‌تری نسبت به سال گذشته دارند

پردیس(پانا) - یک آموزگار می‌گوید تلاش ما این است که بچه‌ها از فضای آموزش و تربیت دور نشوند و در هر زمان ممکن پاسخگوی دانش‌آموزان هستیم، تا والدین نگران نباشند.

کد مطلب: ۱۱۷۲۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
امسال دانش‌آموزان عید واقعی‌تری نسبت به سال گذشته دارند

نیره‌عظیمی معلم دبستان ‌پسرانه آموزش و پرورش پردیس در گفت و گو با پانا و تحصیل دانش‌آموزان درفضای مجازی گفت: امسال به علت کرونا از ابتدای سال‌تحصیلی تقریباً آموزش ‌حضوری مطلقا" وجود نداشت و باز هم برتری کامل با آموزش‌های‌مجازی بود ، اما وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد، آموزش مجازی معلمان در ایام‌نوروز تعطیل است .

او افزود: تا قبل از این والدین دائم نگران این بودند که دانش‌آموزان با گوشی و تبلت فقط بازی کردن را آموختند و اکنون فرصتی است که بدانند علاوه بر آن ابزارها می‌توانند از این وسایل‌ارتباطی برای‌آموزش و تحصیل‌استفاده کنند.

این آموزگار تصریح کرد: سال گذشته در شرایطی که اسفندماه مدارس تعطیل شد و به سرعت آموزش‌ها در بستر مجازی قرارگرفت. حتی جمعه‌ها نیز آموزش‌تلویزیونی تعریف شد و عید آموزش‌های تلویزیونی تعطیل نشد و خبری از تعطیلات آموزش‌مجازی هم نبود.

او بیان کرد: شاید امسال بچه‌ها عید واقعی‌تری نسبت به سال‌گذشته داشته باشند. روزهایی که خانواده‌ها، معلمان و دانش‌آموزان خسته از حضور در فضای‌مجازی هستند، شاید تعطیلات دو هفته‌ای نوروز فرصتی برای کمی دوری از این فضا باشد.

عظیمی خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که بچه‌ها از فضای آموزش و تربیت دور نشوند و در هر زمان ممکن پاسخگوی دانش‌آموزان عزیزمان هستیم، تا والدین نگران نباشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار