معاون فرهنگی، اجتماعی شهردار تبریز طرح کرد:

تشریح عملکرد معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز در سال ۹۹

تبریز (پانا) - معاون فرهنگی، اجتماعی شهردار تبریز در گفتگویی عملکرد این معاونت در سال ۹۹ در حوزه‌های مختلف را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تشریح عملکرد معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز در سال ۹۹

به گزارش شهریار، حجت‌الاسلام احمد حمیدی گفت: ۱۱۷۸ برنامه تقویمی شامل برگزاری مراسم و بزرگداشت‌های ملی و مذهبی با ۳۸۳ هزار نفر مخاطب و ۲ میلیون بازدید در سال ۹۹ اجرا شده است که ایام نوروز، شعبانیه، ایام رحلت امام خمینی (ره)، روز قدس، ماه رمضان، دهه کرامت، دهه ولایت، ایام محرم، دقاع مقدس، شب یلدا، ایام فاطمیه، دهه فجر و دهه بصیرت از آن جمله هستند.

او افزود:۱۳۵ همایش نیز در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، مناسبتی با ۱۵ هزار مخاطب در طی سال جاری برگزار شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی شهردار تبریز، با اشاره به برگزاری ۱۱۰ نمایشگاه مختلف در طول سال ۹۹ اظهار کرد: ۱۱۰ نمایشگاه در حوزه‌های مختلف با ۱۶۷ هزار مخاطب یکی دیگر از برنامه‌های ما در سال ۹۹ بود که در کنار آن ۳۱۰ عنوان مسابقه فرهنگی، هنری، ورزشی و کتابخوانی نیز با ۲۸۰ هزار و ۷۰۰ نفر مخاطب برگزار کردیم.

او اضافه کرد: ۱۰۹ عنوان جشن و جشنواره با ۴۴ هزار و ۵۰۰ مخاطب نیز در طول سال ۹۹ برگزار کردیم که شامل : جشنواره تبریزیم( ۱۷۰ اجرای خیابانی)، جشنواره عکس فیروزه، جشنواره جایزه ملی کتاب سال تبریز، جشنواره عیدانه، جشنواره فرهنگی و اجتماعی پارک بزرگ تبریز، جشنواره محلات( ۶۵ جشن)، پخش فیلم در پارک‌های محلات و ۱۵ سالن آمفی‌تئاتر، جشنواره ملی خط نستعلیق و جشنواره ملی نقشی با موضوع حیدربابا یه سلام بودند.

حمیدی، با اشاره به برنامه‌ای آموزشی و آموزش شهروندان و برگزاری کلاس‌های آموزشی نیز اعلام کرد: در طول سه سال اخیر، ۲۸ هزار و ۱۵۳ دوره آموزشی در حوزه‌های قرآنی، شهروندی (ترافیک، محیط زیست، تفکیک زباله، آتش‌نشانی، بحران و توسعه فرهنگ گردشگری) دوره‌های مهارتی، ورزشی، هنری و رایانه برگزار شده است.

او اضافه کرد: ۵۲۴ هزار و ۴۷۹ نفر نیز در این دوره‌های آموزشی شرکت داشته‌ند. ‌

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار