اعلام ساعت کار داروخانه‌های هلال احمر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰

تهران (پانا) - سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر فعالیت داروخانه مرکزی هلال احمر، مرکزی شماره ۲ (تهرانپارس) و جزیره کیش را در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
اعلام ساعت کار داروخانه‌های هلال احمر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰

به گزارش سازمان تدارکات پزشکی؛ ساعات کاری داروخانه‌های تحت پوشش سازمان شامل داروخانه مرکزی هلال احمر، مرکزی شماره ۲ (تهرانپارس) و جزیره کیش در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ به شرح ذیل اعلام شد: داروخانه مرکزی هلال احمر در ۲۹ و ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ به دلیل انبارگردانی تعطیل است. این داروخانه در ایام تعطیلات نوروز از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ دایر خواهد بود و در روزهای غیر تعطیل ایام نوروز از ساعت ۸ صبح تا ۳۰/۱۶ ارائه خدمت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، داروخانه مرکزی شماره ۲ (تهرانپارس) نیز در ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۹ به دلیل انبارگردانی تعطیل و در روزهای غیر تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ فعال خواهد بود.

داروخانه جزیره کیش نیز در ۲۹ اسفند به دلیل انبارگردانی تعطیل است و در روزهای غیر تعطیل در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۳۰/۸ صبح تا ۱۴ و ۱۷ تا ۲۱ خدمات ارائه خواهد داد. همچنین در روزهای تعطیل ۹ و ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ دایر خواهد بود.

بنابراین گزارش، نمایندگان بیمه مستمر در سازمان تدارکات پزشکی از جمله بیمه تأمین اجتماعی، خدمات درمانی، سلامت، آتیه سازان و بیمه دی در ایام غیر تعطیل نوروز از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ نسبت به تأیید نسخ بیماران اقدام می کنند و در ایام تعطیل نوروز تأیید نسخ از طریق شعب مربوطه انجام خواهد شد.

یادآور می‌شود، نماینده بیمه دی مستقر در سازمان در روزهای تعطیل ۳ تا ۵ فروردین ۱۴۰۰ از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ نسبت به تأیید نسخ بیماران اقدام خواهد کرد.

واحد فروش تجهیزات پزشکی نیز برای ارائه خدمات به بیماران و مراجعین در روزهای غیر تعطیل ایام نوروز از ساعت ۳۰/۷ صبح تا ۳۰/۱۶ فعالیت خواهد کرد.

طبق این گزارش، خدمات پس از فروش دستگاه های دیالیز در سراسر کشور از طریق واحد تکنودیالیز در ایام نوروز به جز روز اول و سیزدهم فروردین به بخش های دیالیز مراکز درمانی و بیمارستان ها ارائه خواهد شد.

داروخانه مرکزی هلال احمر در تهران، خیابان طالقانی، داروخانه مرکزی شماره ۲ (تهرانپارس) در خیابان جشنواره و داروخانه جزیره کیش در خیابان سنایی واقع شده است و هموطنان عزیز می توانند برای دریافت اطلاعات دارویی با تلفن ۴۱۶۵۱ تماس حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار