پویش مهربانی و همدلی در دبیرستان امام هادی علیه السلام منطقه 12

تهران(پانا) - دبیرستان امام هادی علیه السلام به شکرانه سلامت دانش آموزان با برگزاری مسابقات نمادین دوچرخه سواری با همدلی و نوع دوستی به استقبال نوروز می رود.

کد مطلب: ۱۱۷۱۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پویش مهربانی و همدلی در دبیرستان امام هادی علیه السلام منطقه 12

هر سال در اسفند ماه و در آستانه بهار طبیعت و نزدیک شدن به عید نوروز، مردم مهربان و نیکوکار کشور ما همزمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری همایشی بزرگ که تبلور نوع دوستی، نیکوکاری و همدلی آنان است، دست های پر محبت و عاطفه خویش را بر سر خانواده های نیازمند و کودکانشان می کشند. دبیرستان امام هادی علیه السلام به همین مناسبت با همت علی خلیلی؛ مدیر سازمان دانش آموزی و همکاری شهرداری جشن متفاوتی از نیکوکاری را به پا کرد.
حبیب امامی؛ معاون پرورشی با همکاری مهدی اسحاقی نیموری، دبیر ورزش این دبیرستان برای دانش آموزان مسابقه دوچرخه سواری برگزار کردند.
در این مسابقات دانش آموزان با دوچرخه در حیاط مدرسه مسابقه نمادین دوچرخه سواری انجام دادند. و به تمام دانش آموزان شرکت کننده جوایزی اهدا شد.
مقرر شد با همکاری شهرداری ناحیه ۴، تمرینات منظم و مستمر جهت حضور در لیگ آموزشگاه های تهران برگزار شود.
در پایان برنامه، به شکرانه سلامتی دانش آموزان، با همکاری اسحاقی نیموری و امامی به دانش آموزان دبستان قیام پانزده خرداد و دبیرستان امام هادی برای خانواده های کم توان بن خرید ارزاق و بن خرید لباس توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار