حکیم‌زاده: مدرسه تلویزیونی نمونه ای از برقراری عدالت آموزشی است

تهران (پانا) - جشن تولد یک سالگی مدرسه تلویزیونی جمعه 22 اسفندماه با حضور معاون آموزش ابتدایی در استودیوی شبکه آموزش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
حکیم‌زاده: مدرسه تلویزیونی  نمونه ای از برقراری عدالت آموزشی است

به گزارش روابط عمومی معاونت ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، روز گذشته جمعه 22 اسفندماه جشن تولد یک سالگی مدرسه تلویزیونی با حضور معاون آموزش ابتدایی به عنوان یکی از بنیانگذاران اصلی این برنامه در استودیوی شبکه آموزش برگزار شد.

رضوان حکیم زاده ضمن ابراز خرسندی از تقارن زادروز مدرسه تلویزیونی با ایام مبارک عید مبعث و قرار گرفتن در آستانه سال نو به همه دست اندرکاران تهیه و اجرای این برنامه تبریک و خداقوت گفت.

معاون آموزش ابتدایی از سرعت در شکل گیری مدرسه تلویزیونی و هماهنگی بین دو دستگاه آموزش و پرورش و صداوسیما که ماموریت هایی در سطح ملی دارند، به عنوان یک دستاورد ارزشمند نام برد و افزود: این نمونه همکاری، همدلی و مسئولیت پذیری در پاسخ به بحرانی که به وجود آمده بود، نقطه عطفی است که به دلیل نیت خیری که وجود داشت تا به امروز با جدیت و نوآوری های مداوم ادامه داشته وبر کیفیت آن افزوده شده است.

حکیم زاده با اشاره به بازخوردهای خوبی که از سراسر ایران نسبت به تدریس معلمان و کیفیت آموزش از مدرسه تلویزیونی دریافت شده است؛ ابراز کرد: بیشترین دغدغه و نگرانی ما دسترسی دانش آموزان به آموزش باکیفیت در مناطق کم برخوردار که دسترسی به فضای مجازی ندارند بوده است وبازخوردهای دریافت شده بیانگر آن است که این عزیزان توانسته اند از این طریق در جریان آموزش توسط بهترین معلمان قرار گیرند و این نمونه ای از برقراری عدالت آموزشی می باشد که دسترسی به آموزش با کیفیت را برای همه دانش آموزان در همه نقاط میسر می کند.

وی افزود: این برنامه ها که به همت معلمان توانمند و با کیفیت ضبظ و اجرا شده است می تواند منبع یادگیری خوبی برای همه معلمان به خصوص عزیزانی که به تازگی وارد عرصه تعلیم و تربیت شده اند، باشد و مورد بهره برداری و استفاده آنان قرار گیرد.

معاون آموزش ابتدایی در پاسخ به این سوال که آیا فعالیت مدرسه مجازی پس از کرونا نیز ادامه دار خواهد بود، تصریح کرد: در راستای ارتقای عدالت آموزشی برای استفاده دانش آموزان از آموزش های باکیفیت و بهره بردن از بهترین معلمان، مدرسه تلویزیونی فعالیت خود را ادامه خواهد داد و بر کیفیت ارائه آن افزوده خواهد شد.

حکیم زاده ضمن اعلام آمادگی برای برقراری جریان آموزش در سال تحصیلی آینده در هر شرایطی، اظهار داشت: نحوه جریان آموزش در سال تحصیلی جدید بنابر صلاحدید ستاد ملی کرونا به هر نحوی که باشد، مدرسه تلویزیونی این قابلیت را دارد که فعالیت خود را با قدرت ادامه دهد.

گفتنی است در پایان این برنامه به نمایندگی از همه آموزگاران و معلمان مدرس در مدرسه تلویزیونی به دست معاون آموزش ابتدایی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار