در پیامی به مناسبت روز شهید؛

کفراشی: خرسندیم از این که تبارمان، تبار رشد و شکوفایی و کمال است

تهران (پانا) - مدیر کل امور شاهد و ایثارگران در پیامی ویدئویی که به مناسبت روز شهید صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
کفراشی: خرسندیم از این که تبارمان، تبار رشد و شکوفایی و کمال است

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور شاهد و ایثارگران، متن پیام محمد رضا رزاقی مدیر کل امور شاهد و ایثارگران به شرح زیر می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

وقتی از عشق صحبت می کنند برخی آن را با جنون مساوی می دانند و برخی آن را با شیدایی یکی می دانند و برخی آن را با مجنون, هر چه هست عشق معجونی است از تعامل، تکامل و تعالی, عشق انتخابی است در مسیر رویش ، شدن و کمال. ونمونه واقعی عاشقان، شهدا ، جانبازان ،آزادگان و ایثارگران هستند. آن ها مجنون، شیدا و عاشق بودند . معشوقشان کمال و آن چیزی بود که روح و قلب آنها را تسخیر کرده بود.

این انسان های نمونه و الگو را در این ایام ، یاد می کنیم و کردار و منش و افکار و رفتار آن ها را مطالعه می کنیم به این امید که ادامه دهنده راه آن ها باشیم.در آستانه بهار و تازه شدن طبیعت ، موسم دمیدن گل و سر سبزی روزگار و با وزش اولین نسیم نوروزی بوی خاطره سر سبزترین فرزندان این مرز و بوم به مشام می‌رسد.

خرسندیم باکری ها، همت ها ، بروجردی ها ، چمران ها و حاج قاسم سلیمانی ها را دیدیم. خرسندیم فخری زاده ها را دیدیم و خرسندیم از این که تبارمان، تبار رشد و شکوفایی و کمال است. امروز در حالی به استقبال بهار می رویم که در مقابل ما انسان های فرهیخته و تکامل یافته ای، عرصه را بر ما نشان دادند که اقتدای به آنها افتخار ما است.

روز شهید بر یادگاران ، همراهان، عاشقان و خانواده شهدا گرامی باد. یاد و مطالعه زندگی شهدا، کوچکترین کاری است که با انجام آن اقتدا می کنیم به شهداء و ترویج فرهنگ ایثار مقاومت جهاد و ارزشمندی شهادت را اینگونه بیان می کنیم.درود خداوند بر ارواح طیبه همه شهداء

والسلام علیکم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار