اولین جلسه پروژه مهر

بررسی و تبیین پروژه مهر سال تحصیلی 1401-1400

تهران(پانا)- پروژه مهر نمادی از همبستگی، تحول، مدیریت کارآمد و هدفمند در نظام تعلیم و تربیت و گامی برای سازماندهی بهتر امور آموزشی است.

کد مطلب: ۱۱۷۰۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
بررسی و تبیین پروژه مهر سال تحصیلی 1401-1400

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 6 تهران، اولین جلسه تبیین، برنامه ریزی، تبادل تجربیات نوآور و خلاق پروژه مهر با رویکرد نظارت انسانی، اصلاحی، مثبت و آسیب شناسی پروژه مهر سال گذشته در روز سه شنبه مورخ 19/12/1399 در سالن کنفرانس منطقه با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی تشکیل شد.

در ابتدای جلسه جواد نظریان؛ مدیر آموزش وپرورش منطقه 6، از تلاش های صادقانه و ارزنده همکاران قدردانی کرد و پروژه مهر را نمادی از همبستگی، تحول، مدیریت کارآمد و هدفمند در نظام تعلیم و تربیت و گامی برای سازماندهی بهتر امور آموزشی عنوان کرد و گفت: با نیروی تفکر، تعقل و با اتکا به لطف خدای مهربان بتوانیم با رعایت کامل اصول بهداشتی و مراقبت لازم از خود و دیگران به بهترین نحو ممکن از این بحران گذر کرده و همچون گذشته با سربلندی و افتخار و اراده ای استوار موفقیت را به خود و دیگران هدیه کنیم.

مدیر منطقه، استفاده بهینه از منابع را از اصول مدیریت برشمرد و اصلی ترین منبع عملیاتی شدن نظام راهبری مدرسه محوری در آموزش وپرورش را نیروی انسانی کارآمد دانست و بر توسعه مشارکت در آموزش وپرورش و ارتقای نقش مردم و خانواده ها در تعلیم و تربیت را به عنوان محورهای اصلی این مهم تاکید کرد.

در ادامه نشست فرهاد کوشکی؛ دبیر ستاد پروژه مهر با اظهار امیدواری افزود: انشاالله امسال در سایه همدلی، تشریک مساعی و به کارگیری تجارب زیسته مساعی ارزشمند در پیش بینی تمهیدات بازگشایی مدارس توسط کارگروه های 6 گانه و همکاران منطقه صورت پذیرد و در ادامه سازماندهی نیروی انسانی را از مهم ترین اولویت های پروژه مهر قلمداد کرد و سال تحصیلی 1400 را فرصت جدیدی برای پیمودن گام های ارزشمند در مسیرهای تازه دانست.

وی در ادامه گفت: این امر محقق نخواهد شد مگر با تلاش و کوشش تیمی همه همکاران دلسوز به خصوص دانش آموزان. صیانت از سلامت جسمی، روانی و عاطفی، شادابی و نشاط دانش آموزان و ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری، صداقت، شجاعت و آرامش خانواده ها در تمام برنامه ها مورد تاکید است.

کوشکی در پایان سخنان خود بیان کرد: امید است با یاری خداوند متعال و همکاری همه دلسوزان و صاحب نظران، زمینه دستیابی به اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت بیش از پیش فراهم آید.

در ادامه جلسه با پخش کلیپ کلیه مفاد دستور العمل پروژه مهر 1400 و انتظارات و ملاک های سامانه نظارت، چالش ها و پشنهادات در قالب برگزاری مسابقات را مطرح و در پایان جلسه با بحث و تبادل نظر کارگروه های تخصصی خاتمه یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار