پنجاهمین مرکز مشاوره ویژه دانش‌آموزان استثنایی کشور در ایلام افتتاح شد

تهران (پانا) - با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، پنجاهمین مرکز کشوری مشاوره و راهنمایی ویژه دانش‌آموزان استثنایی و والدین آن‌ها در شهرستان ایلام افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
پنجاهمین مرکز مشاوره ویژه دانش‌آموزان استثنایی کشور در ایلام افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در دومین روز سفر خود به استان ایلام مرکز مشاوره و راهنمایی ویژه دانش آموزان استثنایی و والدین آنها را در شهرستان ایلام افتتاح کرد.

حسینی در حاشیه افتتاح این مرکز با بیان اینکه مراکز مشاوره‌ای در حوزه استثنایی نسبت به مراکز مشاوره‌ای عادی باتوجه ‌به ارائه خدمات توان‌بخشی از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند، اظهار کرد: نقش خانواده‌ها در آموزش‌وپرورش استثنایی بسیار پررنگ است و این مراکز علاوه بر خدمات مشاوره‌ای به دانش‌آموزان و والدین آنان، خدمات توان‌بخشی نیز ارائه می‌کنند.

معاون وزیر یکی از فعالیت‌های جدید سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی را ایجاد مراکز جامع خدمات مشاوره، توان‌بخشی و راهنمایی خانواده دانش‌آموزان استثنایی در استان‌ها دانست و گفت: تاکنون در سه استان این مراکز راه‌اندازی شده است و یک مرکز نیز با امکانات کامل به زودی در استان ایلام راه اندازی خواهد شد.

شایان ذکر است معاون وزیر همچنین از مدرسه استثنایی گلها بازدید به عمل آورد و در جریان فعالیت های آموزشی، پرورشی و توانبخشی این مدرسه قرار گرفت.

معاون وزیر در این بازدید از احداث اولین پارک کشوری توانبخشی ویژه دانش آموزان استثنایی در این مدرسه خبر داد‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار