آغاز اردوهای راهیان نور در شهرستان بهارستان

بهارستان یک(پانا)- مراسم نمادین اردوی راهیان نور به همراه پخش زنده از شبکه شاد با حضور فرمانده ناحیه حضرت ابوالفضل سپاه شهرستان بهارستان، بخشداران بخش های گلستان و بوستان، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان و مدیر آموزش و پرورش نواحی یک و دو بهارستان، خانواده معزز شهدای بهارستان و جمعی از دانش‌آموزان حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید رجایی در بوستان شهریار نسیم شهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اردوهای راهیان نور در شهرستان بهارستان

در سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) مراسم نمادین اردوی راهیان نور به همراه پخش زنده از شبکه شاد با حضور سرهنگ درویشی فرمانده ناحیه حضرت ابوالفضل سپاه شهرستان بهارستان، بخشداران بخش های گلستان و بوستان، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان و مدیر آموزش و پرورش نواحی یک و دو بهارستان، خانواده معزز شهدای بهارستان و جمعی از دانش‌آموزان حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید رجایی در بوستان شهریار نسیم شهر برگزار شد.

سرهنگ درویشی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: ما باید بتوانیم فرهنگ عظیم خواستن و توانستن و فرهگ عظیم ولایت‌مداری شهدا را به نسل‌های جدید منتقل کنیم و نسل امروز ما، از این شهدا به عنوان الگوی ماندگار بهره مند شوند.

این مراسم به صورت پخش زنده از کانال یاوران انقلاب آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در بستر شبکه شاد برای همه دانش‌آموزان پخش شد.

شایان ذکر است در این مراسم از خانواده‌ی معزز شهدای بهارستان تجلیل شد و در پایان، مراسم با اجرای سرود گروه نورالهدی مزین شد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار