رقیب‌های دختران تکواندوکار ایران در ترکیه معرفی شدند

تهران (پانا) - تورنمنت بین‌المللی ترکیه در رده سنی بزرگسالان از امروز به مدت 3 روز در استانبول برگزار می‌شود؛ با انجام قرعه کشی این رقابت‌ها، تکواندوکاران کشورمان در روز نخست این رویداد رقبای خود را شناختند.

کد مطلب: ۱۱۷۰۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
رقیب‌های دختران تکواندوکار ایران در ترکیه معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هشتمین دوره تورنمنت بین المللی ترکیه 2021 - 1G در رده سنی بزرگسالان با حضور 535 تکواندوکار از ساعت 9:30 صبح (به وقت تهران) امروز (چهارشنبه - 20 اسفندماه) به مدت 3 روز و در "استانبول" برگزار می‌شود.

مهلا مومن زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی، کوثر اساسه، پریسا جوادی، یلدا ولی نژاد، ملیکا میرحسینی و زهرا پوراسماعیل نمایندگان تکواندو ایران در این رقابت‌ها هستند.

رقابت‌های روز نخست (چهارشنبه - 20 اسفندماه) گروه زنان در اوزان 62-، 73- و 73+ کیلوگرم برگزار می‌شود که پریسا جوادی، یلدا ولی نژاد و زهرا پوراسماعیل به عنوان نمایندگان کشورمان به روی شیاپ‌چانگ می‌روند؛ مبارزات روز دوم (پنجشنبه - 21 اسفندماه) در اوزان 53-، 57- و 67- کیلوگرم پیگیری خواهد شد و غزل سلطانی، ناهید کیانی، کوثر اساسه و ملیکا میرحسینی هوگوپوشان ایرانی در این روز هستند و مسابقات روز سوم و پایانی (جمعه - 22 اسفندماه) در اوزان 46- و 49 کیلوگرم انجام می‌شود و مهلا مومن زاده به عنوان آخرین تکواندوکار ایران به مصاف رقبای خود می‌روند.

قرعه‌کشی رقابت‌های روز نخست انجام و نمایندگان ایران در این روز حریفان خود را شناختند.

پریسا جوادی در وزن 62- کیلوگرم در گام نخست به مصاف "مریم کاکایر" نماینده ترکیه می‌رود و سپس باید با برنده دیدار ترکیه و اسپانیا مبارزه کند.

یلدا ولی‌نژاد دیگر نماینده کشورمان در این وزن است که ابتدا با "حوریه نور ارگین" هوگوپوش ترکیه دیدار می‌کند و در ادامه به مصاف برنده مبارزه ترکیه و نیجر می‌رود.

در وزن 73+ کیلوگرم، زهرا پوراسماعیل تکواندوکار ایران است که در اولین دیدار باید رو در روی یکی از نمایندگان ترکیه قرار بگیرد.

هدایت این نفرات برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی به عنوان مربی است.

این رقابت‌ها 1G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 10، 6 و 3.60 امتیاز تعلق می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار