در آستانه فرارسیدن سال نو:

مرکز نیکوکاری مداد رنگی هرمزگان افتتاح شد

هرمزگان(پانا)- مرکز نیکوکاری مداد رنگی سازمان دانش آموزی استان هرمزگان با حضور مدیر کل کمیته امداد و معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش، افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
مرکز نیکوکاری مداد رنگی هرمزگان افتتاح شد

احمد مهرانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان در این آیین ضمن تشکر و قدردانی از تعامل و همکاری ارزشمند کمیته امداد با آموزش و پرورش گفت: این همکاری باعث شده بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی دانش‌آموزان مرتفع گردد.

وی در ادامه افزود: کمیته امداد در هرمزگان رسالت خود را به نحو بسیار مطلوب و فعالانه انجام می دهد و از بابت این تعامل بوجود آمده و همکاری ارزشمند صمیمانه سپاسگزارم.

مهرانی در ادامه به نقش و جایگاه مرکز نیکوکاری اشاره و اظهار امیدواری کرد: با توجه به اشرافیت و شناختی که متولیان امر آموزش و پرورش از دانش آموزان سراسر استان دارند این مرکز به عنوان یک مرکز تجمیع کمک ها می تواند با یک ساماندهی مطلوب و مناسب، رسالت خود را به نحو مطلوبی انجام دهد.

وی همچنین از مدیر کل کمیته امداد و معاونین آن نهاد خواست تا همواره از مرکز پشتیبانی لازم داشته باشند و در رسیدن به اهداف یاریگر مرکز باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان نیز در این آیین متقابلا از همکاری آموزش و پرورش با این نهاد صمیمانه تشکر و قدر دانی و افزود: دست در دست هم دهیم تا هیچ دانش آموزی به خاطر فقر و تنگناهای مالی از تحصیل باز نماند و این وظیفه ذاتی کمیته امداد است که پشتیبان دانش‌آموزان نیازمند باشد و چتر حمایت خود را از دانش آموزان دریغ نورزد.

الهیاری در ادامه اظهار امیدواری کرد: انشاالله بتوانیم در آینده همکاری ها و تعاملات بیشتری با آموزش و پرورش داشته باشیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم مرکز نیکوکاری مدادرنگی سازمان دانش آموزی با هدف جذب کمکهای مردمی دانش آموزان و اولیا و توزیع آن در بین نیازمندان، افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار