مشارکت بیش از ۲میلیون دانش آموز در رشته های سرود و نمایش سرمایه بزرگی است

مشهد(پانا)- مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در حاشیه مراسم برگزاری هفته سرود و نمایش کشور که در کانون فرهنگی تربیتی سراج آموزش و پرورش ناحیه ۷ برگزار شد، مشارکت بیش از ۲میلیون دانش آموز در رشته های سرود و نمایش را سرمایه بزرگی دانست.

کد مطلب: ۱۱۶۹۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت بیش از ۲میلیون دانش آموز در رشته های سرود و نمایش سرمایه بزرگی است

علی رمضانی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: مشارکت بیش از ۲ میلیون نفر از دانش آموزان در حوزه های سرود و نمایش را سرمایه بزرگی محسوب می شود و ما انتظار داریم در این مبارزه ی فرهنگی تمام سازمان ها و نهاد ها به کمک آموزش و پرورش بیایند.

وی ادامه داد‌ : کمک اولیا محترم دانش آموزان به جهت اینکه فرزندانشان راه درست را بپیمایند در قالب شرکت در انجمن های هنری کانون های فرهنگی تربیتی وظیفه ی ما را سنگین تر می‌کند که ما بتوانیم با محتوای بهتر در حوزه ی شعر و نمایش و با حضور دلسوزان و علاقمند و هنرمندان در این فضا های پرورشی به تربیت نسلی بپردازیم که مقام معظم رهبری در سند تحول از ما مطالبه می‌کند.
این مقام مسوول گفت: سرود و تئاتر دو فعالیت گروهی هستند که اصولاً همه ما در فعالیت های گروهی به جهت اینکه بتوانیم با فرهنگ ها و آداب و رسوم و خلقیات مختلف ارتباط برقرار کنیم کمی با مشکل روبه رو می شویم. اما حوزه ی سرود و نمایش به جهت اینکه یک فعالیت گروهی است و برای اجتماعی شدن و اینکه انسان بتواند در اجتماع با مشکل مواجه نشود بسیار کمک می‌کند.

رمضانی ادامه داد: خوشبختانه مدیران نگاه قابل توجهی در حوزه ی فعالیت های فرهنگی و هنری به خصوص سرود و نمایش دارند زیرا مدیران واحد های آموزش و پرورش می‌دانند که حضور دانش آموزان هنرمند باعث نشاط در مدرسه می شود.

رمضانی افزود: بدلیل اینکه در شرایط کنونی دانش آموزان ما به شور و نشاط بیشتری احتیاج دارند از مدیر واحد های آموزشی درخواست می کنیم در کانال ها و گروه های درسی حتما گاهی یک فعالیت هنری، سرود و نمایش بارگذاری کنند.
النازبشیرنژاد-ملیکا رستمیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار