معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خبر داد:

برگزاری اجلاسیه استانی نماز، تجلیل از فعالان ، خیرین و برترین های استان

تهران (پانا) - بیست و نهمین اجلاس نماز آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با هدف تجلیل از فعالان،خیرین و برترین های حوزه نماز در مسابقات و پویش های استانی ،بصورت ویدئوکنفرانس با حضور مسئولین استانی و شهرستا نی برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اجلاسیه استانی نماز، تجلیل از فعالان ، خیرین و برترین های استان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی ضمن تشریح این خبر گفت: در سال تحصیلی جاری فعالیت‌های حوزه نماز از جنبه‌های گوناگونی مورد توجه قرار گرفت. یکی از مهمترین جنبه‌های آن ایجاد فضای تعاملی بود که به واسطه شبکه‌های مجازی به خصوص شبکه مجازی شاد صورت گرفت، و با عنایت خدا و تلاش فرهنگیان، اولیاء و دانش‌آموزان فرهنگ توسعه و ترویج اقامه نماز نه تنها تعطیل نشد بلکه با رویکردی جدید توانست طیف وسیعی از جامعه را متوجه خود کند.

او با اشاره به اینکه بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با عنوان پیوند مسجد، مدرسه، منزل و نماز از جنبه‌های گوناگونی دارای اهمیت است، از برگزاری این اجلاسیه بعنوان برنامه تاثیرگذار در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز یاد کرد و افزود: اولویت اصلی در برگزاری این اجلاسیه تقدیر و تشکر از کسانی است که طی سال تحصیلی جان و مال خود را صرف توسعه این فریضه الهی کردند، هرچند که خداوند متعال خود شاهد تلاش‌های این بزرگواران است.

هاشمی ضمن اشاره به برگزاری این اجلاسیه در روز سه شنبه مورخ 1399/12/19 بصورت ویدئوکنفرانس، از حضور ارزشمند حجت الاسلام سید علی شاهچراغی عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و امام‌جمعه شهرری بعنوان سخنران اصلی برنامه، صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و مسیب زاده مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت متبوع در این جلسه یاد کرد.

او در ادامه بر حضور فعال روسا، شورای معاونین و اعضای شورای نماز مناطق در جلسه مذکور تاکید کرد و افزود: به حول و قوه الهی از برگزیدگان چند برنامه استانی شامل، 18 نفر برگزیده پویش من نماز را دوست دارم، 46 نفر برگزیده مسابقه احکام دانش‌آموزان دوره ابتدایی، 15 نفر برگزیده مسابقه طراحی لوگوی نماز، 10 نفر برگزیده پویش گلبانگ انقلاب، 100 نفر از روحانیون طرح امین (10 نفر به طور ویژه)، 5 نفر از ائمه جماعات مناطق و 6 نفر از خیرین حوزه نماز و 24 نفر از مدیران برتر حوزه نماز، 21 نفر آموزگار برتر در حوزه آموزش عملی نماز و از 3 منطقه برتر تجلیل بعمل خواهد آمد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد با توجه به محدودیت‌های کرونایی قرار است از هر کدام از گروه‌های مذکور یکنفر در جلسه استان حضور بهم رسانده و به نمایندگی مورد تقدیر قرار گیرند و انشاءالله مابقی هدایا و تقدیرنامه‌هابه مناطق ارسال خواهد شد که پیشنهاد می‌گردد طی مراسمی تقدیم این عزیزان شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار