محمد هادی حسینی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ١٣:

مشارکت در کار خیر حد و مرز نمی شناسد

تهران (پانا)- در آئین جشن نیکوکاری منطقه ۱۳ با شعار "عیدی برای همه" به گسترش و تقویت هر چه بیشتر فرهنگ احسان و انفاق، کمک به همنوع و انسجام اجتماعی تاکید شد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت در کار خیر حد و مرز نمی شناسد

آئین جشن نیکوکاری در آستانه سال نو با هدف نهادینه کردن سنت احسان و نیکوکاری با حضور سید محمد هادی حسینی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳، شهرام رنجبر؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، عباس خسرو آبادی؛ معاون ابتدایی منطقه، فیروزه طالبی؛ مدیر سازمان دانش آموزی، مسئول بسیج دانش آموزی، دانش آموزان و اولیاء دبستان فرهنگ پسران در منطقه ۱۳ به صورت نمادین در ۱۶ اسفند ۹۹ برگزار شد.
سید محمدهادی حسینی؛ ضمن تشکر از حضور دانش آموزان و اولیای دبستان فرهنگ گفت: ملت ایران با وجود افراد نوع دوست، از خود گذشته و ایثارگر همیشه زبانزد خاص و عام بوده و هست.

وی افزود: مشارکت در کار خیر در کشور ما حد و مرزی نمی شناسد و ما افتخار می کنیم به مردم عزیزمان که با وجود مشکلات اقتصادی، بر اساس اعتقاداتشان در کمک به همنوع به صورت خودجوش، پیشتاز هستند.

حسینی با اشاره به آسیب های اجتماعی ناشی از فقر و تنگدستی در مدارس منطقه گفت: علیرغم همه این مشکلات در بخش غربی منطقه ۱۳ تعداد زیادی خانواده بی بضاعت در مدارس به کمک مدیران مدارس شناسایی شدند که با همت خیرین در طول سال تحصیلی، طی چهار مرحله، دانش آموزان بی‌بضاعت و لازم التوجه را تحت پوشش قرار داده اند.

او با توجه به نزدیک شدن عید نوروز اضافه کرد: در این هفته که به نام هفته نیکوکاری نامگذاری شده برای کمک به هم نوعان در آستانه عید نوروز در حال حاضر، ۳۰۰ بسته حمایتی از طرف خیرین آموزش و پرورش منطقه ۱۳ برای دانش آموزان تحت پوشش تهیه شده تا در اختیار خانواده ها قرا گیرد همچنین با هماهنگیهای انجام شده از طرف خیریه پوشاک فجر هم برای هر دانش آموز، بن پوشاک به مبلغ ۲۵۰ هزار تومان در آستانه عید نوروز تدارک دیده شد.
امیدواریم در سال۱۴۰۰ مشکلات اقتصادی و مشکلات ویروس کرونا رفع شود و شاهد موفقیت فرزندانمان در همه زمینه ها باشیم و سالی توام با صلح و آشتی و بدون دغدغه و پر از شور و نشاط داشته باشیم.

در ادامه، فریده یادگاری؛ مدیر دبستان فرهنگ پسران ضمن خیر مقدم به مهمانان عزیز گفت: در این شرایط بحرانی حضور اولیا و دانش آموزان مدرسه برای انجام کار خیر نشان دهنده این است که ما هنوز هم در این شرایط سخت به یاد هم نوع خود هستیم تا بتوانیم در این روز ارزشمند، سهم خود را هر چند ناچیز ادا کنیم؛ در حال حاضر آنچه را که زندگی ما را از حالت تکرار خارج می کند اثرات کار خیریست که از ما بجا می ماند، امیدواریم مجموعه فرهنگ با همت عوامل مدرسه، اولیاء و دانش آموزان توانسته باشد در این روز بزرگ سهمی کوچکی داشته باشد.

همچنین دانش آموزان با اجرای سرود، دکلمه و استندآپ کمدی فضای شاد و صمیمی ایجاد کردند. و در پایان مراسم پاکت نیکوکاری و هدایای خود را تقدیم کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار