کاظمی: خبرگزاری پانا را جدا از فعالیت‌های دانش‌آموزی نمی‌دانم

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش مجموعه پانا را یکی از اجزای فعالیت‌های دانش‌آموزی و مرتبط با عملکرد سازمان دانش‌آموزی توصیف کرد و گفت که تشکل پیشتازان، مجلس دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا را یک مجموعه واحد می‌بینم.

کد مطلب: ۱۱۶۸۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: خبرگزاری پانا را جدا  از فعالیت‌های دانش‌آموزی نمی‌دانم

علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش‌آموزی امروز شنبه 16 اسفند 99 در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل خبرگزاری پانا ضمن عرض تبریک سال جدید پیش رو به همکاران خود در خبرگزاری پانا، از تلاش‌های کارکنان این مجموعه تقدیر کرد و گفت: امسال بسته تحولی و رویکرد تربیتی نیز به مسئولیت‌های پانا افزوده شده است تا به عنوان ابزاری در خدمت تربیت دانش‌آموزان قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد هردو رویکرد آموزشی و تربیتی دوشادوش یکدیگر در این خبرگزاری دنبال شود و گفت: امیدوارم به زودی شاهد باشیم این خبرگزاری در ردیف بهترین رسانه‌های کشور قرار گیرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش درباره ماموریت‌های ویژه پانا اظهار کرد: امیدوارم همانطور که در اساسنامه پانا آمده است بتوانیم مجموعه آموزشی بزرگی متشکل از دانش‌آموزان علاقه‌مند به حرفه خبرنگاری را در پانا راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: مجموعه پانا با طی 13 ماه اخیر با سرپرستی اردشیر دهقانی به راه خود ادامه داده و ما شاهد وفاق و همدلی نسبی حاکم بر مجموعه بودیم. امسال در حالی که بار مضاعف بسته‌های تحولی بر دوش پانا نهاده شده است سپری شد و من از دهقانی برای ایفای این مسئولیت تشکر می‌کنم.

کاظمی با مرتبط دانستن ماموریت پانا با فعالیت‌های دانش آموزی گفت: من پانا را جدا از فعالیت‌های دانش‌آموزی نمی‌دانم، بلکه تشکل پیشتازان، مجلس دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا را یک مجموعه واحد می‌بینم.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به انتصاب سرپرست جدید خبرگزاری اظهار کرد: امروز بر اساس دانش مدیریت، در فصای مدیریتی کسی می‌تواند به خوبی رشد کند که از درون مجموعه باشد. زمانی که مدیر از بیرون می‌آید مدت‌ها زمان لازم است تا فرد بر اوضاع مسلط شود. امروز برای بازتر شدن فضا و استفاده بهتر از نیروی انسانی مجموعه و بعد از بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که خانم فرشته مرادی این ظرفیت را دارد، بنابراین ما فضای رشد را در اختیار او می‌گذاریم.

وی افزود: امروز سردبیری پانا و همچنین مسئولیت پانا را با حفظ سمت به ایشان تفویض می‌کنیم. به امید اینکه ایشان بتوانند با بهره گیری از ظرفیت‌های علمی و تجارب مدیران سازمان دانش‌آموزی شرایطی مهیا کنند که پانا مسیر تحولی خود را طی کند.

کاظمی در پایان حاکمیت نظم، ایجاد فضای همدلی و هماهنگی با مجموعه سازمان دانش‌آموزی را از مدیریت جدید خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار