سرپرست آموزش و خرمدره:

امور تربیتی تلاش برای تعلیم و تربیت اسلامی و پرورش دانش آموزان بر اساس الگوی ایرانی-اسلامی است

زنجان (پانا) - به مناسبت هفته تربیت اسلامی و سالروز تاسیس نهاد امورتربیتی جلسه توانمندسازی مشاوران شهرستان خرمدره با حضور رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل و سرپرست و معاونان آموزش و پرورش خرمدره برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
امور تربیتی تلاش برای تعلیم و تربیت اسلامی و پرورش دانش آموزان بر اساس الگوی ایرانی-اسلامی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، جمادی سرپرست اداره آموزش و پرورش خرمدره در این کارگاه ضمن تبریک این هفته ابراز کرد: امور تربیتی یعنی تلاش برای تعلیم و تربیت اسلامی و پرورش دانش آموزان بر اساس الگوی ایرانی-اسلامی که این امر مهم توسط معاونان، مربیان و مشاوران مدارس انجام می گیرد.

در ادامه جلسه، مهدی نیکخواه رئیس اداره مشاوره تربیتی با تبریک هفته تربیت اسلامی و قدردانی از زحمات و تلاش های مشاوران بیان کرد: مشاوران طلایه داران حوزه تربیت در مدارس هستند و در همین راستا آموزش فضیلت های اخلاقی و منشی و توانمند سازی روانی - اجتماعی که توسط مشاوران مدارس انجام می پذیرد منجر به ساختن جامعه ای متعالی و متعادل خواهد شد و در نهایت به هدف های غایی تربیت یعنی تربیت شهروند مفید خواهد شد.

وی در ادامه افزود: آموزش ها و برنامه های مشاوره مدارس را در کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی و مشکلات رفتاری دانش آموزان تاثیرگذار است.

همچنین در این جلسه طرح ها و برنامه های مشاوره از جمله طرح همدل، آزمون های مشاوره‌ای، غربالگری و هدایت تحصیلی و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت و درخصوص ارائه خدمات مشاوره ای مدارس در زمینه کنکور و انتخاب رشته دانشگاهی مطالبی ارائه و پرسش و پاسخ برگزار شد و در پایان از مشاوران مدارس تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار