به مناسبت سالروز تاسیس امور تربیتی:

آیین تجلیل از مربیان، معاونین و پیشکسوتان حوزه پرورشی برگزار شد

هرمزگان(پانا)- با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ویژه برنامه‌ای به مناسبت سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی برگزار شد و در این مراسم از برخی مربیان معاونین و پیشکسوتان عرصه پرورشی و فرهنگی تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از مربیان، معاونین و پیشکسوتان حوزه پرورشی برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، مدیر کل آموزش و پرورش استان در این مراسم که پیش از ظهر امروز در محل سالن باشگاه فرهنگیان بندرعباس برگزار شد ضمن تبریک و سپاس از تلاشگران این عرصه گفت: یکی از اهداف بزرگ، اصلی و اساسی شما مربیان و متولیان امور تربیتی و پرورشی، تربیت نسلی در طراز نظام جمهوری اسلامی است و بحمدالله این رسالت خطیر و این وظیفه سنگین به نحو بسیار ارزشمندی در استان با شتاب در حال انجام است.

ایرج بیت اللهی در ادامه با اشاره به تلاش و مدیریت ارزشمند این حوزه از ابتکارات و خلاقیت های حوزه پرورشی تشکر نمودند و از اینکه جایگاه پیشکسوتان ارج نهاده شده و از افکار بلند و ارزشمند این بزرگواران به نحو مطلوبی استفاده شده این امر را یک ابتکار و خلاقیت بی نظیر بیان کرد.

در ادامه این مراسم، احمد مهرانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل نیز ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور یکایک عزیزان گفت: در زیست بوم جدید هیچ برنامه‌ای از این حوزه تعطیل نشده بلکه مربیان با تلاشی مضاعف و از خود گذشتگی بیش از پیش رسالت تربیت را پیگیری می نمایند.

وی همچنین اظهار داشت: افتخار می کنم که در مجموعه ای پویا و بانشاط خادم دانش آموزان هرمزگانم و از بابت این توفیق خداوند منان را شاکرم و همواره قدران پیشکسوتان این عرصه بودم و به خود می بالم که دارای مجموعه ای هماهنگ یک دل و یکصدا درجهت برنامه ها و سیاست های مقام معظم رهبری، مقام عالی وزارت و معاون محترم پرورشی و فرهنگی حرکت می کنیم.

گفتنی است در پایان این جلسه از تعدادی پیشکسوت، مربی و معاون پرورشی شهرستان ها و مناطق استان با اهداء لوح تقدیر ، تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار