موافق وزیر پیشنهادی بهداشت؛

نماینده بافق: داشتن روحیه جهادی از مزایای گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت است

خبرگزاری پانا: نماینده مردم بافق درموافقت با گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارت بهداشت، گفت: مقام و آزمون امتحان خداوند است و جمهوری اسلامی خون‌بهای شهدا است و مسئولیت در جمهوری اسلامی وظیفه و تکلیف و امتحان است.

کد مطلب: ۱۱۶۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علیرضا منظری توکلی نماینده مردم بافق در موافقت با گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت بهداشت اظهار کرد: آقای قاضی‌زاده هاشمی به واسطه تکلیف است که ثروت و رفاه خود را کنار می‌گذارد و محیط پراضطراب و پرمسئولیت وزارت را قبول می‌کند.

وی با اشاره به سوابق علمی و پژوهشی گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای تصدی وزارت بهداشت ادامه داد: داشتن روحیه جهادی و بی‌ادعایی به همراه 33 ماه حضور در جبهه و سه بار مجروحیت همچنین حضور در تیم‌های مدیریت بحران و ستاد بازسازی از دیگر سوابق آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی است.

منظری توکلی همچنین در مورد برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت گفت: اهدافی که در برنامه‌های آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی دیده شده دست‌یافتنی و قابل اجرا است، برنامه ایشان منسجم و با تکالیف و وظایف برنامه پنجم توسعه منطبق است، توجه به افزایش جمعیت در این برنامه دیده شده است.

نماینده مردم بافق ادامه داد: کار دکتر قاضی‌زاده هاشمی با بیمارستان‌های سیار در مناطق محروم و ایجاد بنیاد خیریه‌ای که در سرتاسر کشور شعبه دارد و بیماران را به رایگان درمان می‌کند، از دیگر نکات مثبت در سابقه دکتر قاضی‌زاده هاشمی است، ضمن آنکه راه‌اندازی بیمارستان چشم‌پزشکی نور تهران از جمله موارد ناظر بر اجرای اصل 44 در کشور است.

این نماینده موافق گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت از نمایندگان در پایان خواست تا با رای بالا به دکتر قاضی‌زاده هاشمی از خود یادگار نیکی به جای بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار