رییس سازمان دانش آموزی استان همدان عنوان کرد:

راه اندازی مراکز نیکوکاری در استان همدان توسط سازمان دانش آموزی

همدان (پانا) - رییس سازمان دانش آموزی استان همدان گفت مراکز نیکوکاری مدادرنگی با همکاری سازمان دانش آموزی استان و کمیته امداد در استان راه اندازی شد و به زودی در شهرستان ها، مناطق و نواحی هم راه اندازی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی مراکز نیکوکاری در استان همدان توسط سازمان دانش آموزی

رضا میرزایی در گفت و گو با پانا عنوان کرد: در پی تفاهم نامه سازمان دانش آموزی استان همدان و کمیته امداد امام (ره) مبنی بر راه اندازی مرکز نیکوکاری مداد‌رنگی با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند و جلب مشارکت های مردمی برای ترویج فرهنگ انفاق و بخشندگی و کمک به دیگران و تصویب آن در چهل و چهارمین کمیته توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان، این مرکز نیکوکاری در سازمان دانش آموزی استان راه اندازی شد.

میرزایی ادامه داد: بخشنامه ای برای ادارات مناطق، شهرستان ها و نواحی ارسال شد تا براساس کد اقدام مرکز نیکوکاری استان، آنها نیز با هماهنگی دفاتر کمیته امداد امام(ره) در شهرستان خود مرکز نیکوکاری را راه اندازی کنند.

وی در ادامه گفت: یکی از اهداف و برنامه های مهم سازمان دانش آموزی ایجاد فرهنگ نوع دوستی، انفاق، بخشندگی و کمک به دیگران است و در این راستا مرکز نیکوکاری می تواند در حل مشکلات دانش آموزان بی بضاعت نقش مهمی ایفا کند. بنابراین از همه معلمان، دانش آموزان، پزشکان، خیران محترم و همه اقشار مردم درخواست می کنیم کمک های خود را به شماره حساب 880902648 و شماره کارت 6677 5026 9979 6037 بنام مرکز نیکوکاری سازمان دانش آموزی واریز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار