۸۹ درصد از شکایات مردمی از ایرلاینها پاسخ داده شد
۸۹ درصد از شکایات مردمی از ایرلاینها پاسخ داده شد
تهران (پانا) - سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرد۸۹ درصد از شکایتهای مردم از شرکتهای هواپیمایی و آژانسها پاسخ داده شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جدول پایش و میزان شکایات مسافران از عملکرد شرکتهای هواپیمایی داخلی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی در سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری منتشر شد.
این گزارش نشان میدهد در بهمن ماه امسال در مجموع ۲۵۲ شکایت از شرکتهای هواپیمایی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی به سازمان هواپیمایی کشور ارسال شده که به ۸۹ درصد آنها پاسخ داده شده است.
بیشترین شکایات مطرح شده مربوط به تاخیر پرواز و تغییر ساعت پروازهاست.
سهم شرکتهای هواپیمایی از شکایات واصله ۲۲۲ مورد و سهم شرکتهای خدمات مسافرت هوایی ۳۰ مورد گزارش شده است.
مسافران میتوانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق سامانه حقوق مسافر در سامانه سازمان هواپیمایی کشوری مطرح و پیگیری کنند.
ارسال دیدگاه